RaW_DeNiM Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ja jeg har altså betsillt AC LCD Display, "aquabay crystalfontz" http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC53011 men lurer på om noen har peil på åssen den skal kobles til. må jeg trekke noen kabler innenfra og ut av kabinettet eller?? den står under katogorien vannkjøling så da skal den vel postes her? om den er feilpostet så flytt den til rett plass er dere snille. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det der var DYRT med stor D. får jo samme displayet på www.hammar.no for halve prisen. dog uten kabler osv men. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Det der var DYRT med stor D. får jo samme displayet på www.hammar.no for halve prisen. dog uten kabler osv men. jaja samma pokker hva det koster da...har man cash så skal det brukes.. mne var ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Vil tro det enten går på USB eller LPT-port. Alle LCD-displayene jeg har brukt har jeg kjørt på LPT. Edit: Der ja. Endret 2. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det stemmer. Kan gå litt fort for seg av og til. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Det stemmer. Kan gå litt fort for seg av og til. ja greit nok det men hva er det? må jeg ha kabel innenfra og ut av pcen da eller???? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er printerporten.. og ja mestsannsynelig må du det. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg gadd ikke lese hele greia, men her har du iallefall en brukerveiledning på modellen over som kan styre diverse ting, og ikke bare vise ting i displayet. Regner med at den kan gi deg en LITEN pekepinn på hva som må gjøres/kabler som trengs...: http://www.aqua-computer.de/download/AC_aq...0040726engl.pdf (Obs! PDF-fil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå