Gå til innhold

iPod eller Creative Zen Touch? Trenger non synspkt

Anbefalte innlegg

Større og mer klumpete, men har en enormt mye bedre batterikapasitet.

Knotete menysystem? På hvilken måte? Man trykker på "Musikkbibliotek" for å se gjennom musikken, "Innstillinger" for å gjøre innstillinger og så videre ... er ikke det logisk? Hvis iPod har en mer logisk måte å sette opp menyene på, er det imponerende!

Touchpaden fungerer jo helt som tenkt, den. For finmanøvrering er det bare å rulle fingeren på den, slik at man ikke blar en mil for langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Større og mer klumpete, men har en enormt mye bedre batterikapasitet.

Knotete menysystem? På hvilken måte? Man trykker på "Musikkbibliotek" for å se gjennom musikken, "Innstillinger" for å gjøre innstillinger og så videre ... er ikke det logisk? Hvis iPod har en mer logisk måte å sette opp menyene på, er det imponerende!

Touchpaden fungerer jo helt som tenkt, den. For finmanøvrering er det bare å rulle fingeren på den, slik at man ikke blar en mil for langt.

Unnskyld? Sa jeg noe feil om den tingen du liker?

Må for guds skyld være mulig å kalle en spade for en spade uten at alle spadeeiere kommer hoppende og skal forsvare sine elskede spader...

Kan vedde ganske mye på at hvis du hadde tatt hundre personer og gitt 50 av dem den ene og de resterende 50 den andre, så ville iPodhalvdelen ha kunnet gjøre ting lettere i løpet av kort tid. Det er klart at man kan venne seg til de mest knotete interface over tid og behereske dem tilnærmingsvis bra. (Ref. QWERTY-tastaturet som i seg selv er laget for å sinke skrivehastigheten.....)

-KJ

Lenke til kommentar

Den touchpaden er en tilvenningssak, det er enkelt når han har vent seg til det.

Egentlig så tror jeg det er smak og behag som avgjør hva folk synes er best av disse to spillerne siden forskjellene er så minimale etter hva jeg har oppfattet.

Så en sånn diskusjon om hva som er best kan fortsette ut i det uendelige.

Lenke til kommentar
Egentlig så tror jeg det er smak og behag som avgjør hva folk synes er best av disse to spillerne siden forskjellene er så minimale etter hva jeg har oppfattet.

Det er der prisen kommer inn. iPod koster rett under 50% mer enn en Zen Touch. For de tusen kronene mer man må betale for en iPod får man en ring istedenfor en stripe, som ifølge annenhåndsinformasjon er lettere å bruke, og en mye dårligere batteritid.

Lenke til kommentar

Bare sånn for moro skyld kunne noen finne dokumentasjon for hvor lang batteritid de forskjellige mp3 spillerne har? ;) Og dessuten så synes jeg det er synd at noen blir slaktet pågrunn av at de liker ipod, vurdere selv å kjøpe den uansett hva dere creative elskende forumbrukere sier....

leif :love:

Endret av Izor
Lenke til kommentar

Asso, som sagt, så er nok dette med zen micro og ipod mini - Smak og behag!

Ingen trenger å bli slaktet pga. synspunktene deres på denne saken, det er bare deres meninger.

Jeg for min del er helforelska i creative zen micro, og den funker peer-fekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...