Daron Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Spymaster Cassius i Blades(Balmora) gir deg i oppdrag å reise til en camp for å teste deg mot proffetiene... Fyren i campen gir deg i oppdrag å finne en Bow i en Burial cavern... Jeg har funnet Cavern.. Men har lett igjenom hele dritten opptil flere ganger uten å finne noe som ligner på en bue... fant mye bra utstyr, men ingen bue... Noen som vet hvor jeg finner Bonebiter Bow? SITTER FAST!! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Du må inn i Juno Burial Chamber. Det er det som ligger helt på toppen i det "spiral" rommet. Der er det et spøkelse du må ta. Når du har drept spøkelset finner du Bonebiter buen i restene av det. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 jeg finner ikke hulen i det heletatt jeg. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Hmmm... Jeg gikk tilbake til hulen etter å ha vært i Balmora for å selge unna litt... Da jeg kom tilbake var alle skjelettene blitt levende igjen, og likene etter de gamle var vekke... Gikk over alt sammen igjen, ekstra nøye i Junos chamber på toppen, men fant ingen spøkelser.. kun skeleton Champions... og de hadde ingen bue.. Drepte en Worm Lord også, men han hadde bare et spyd... Ack...Kanskje Buen forsvant sammen med lika.... Noe tips om hvordan jeg skal få buen tilbake? PS: Til deg som ikke fant hulen... Ikke hør på beskrivelsen du får av han fyren i leiren.. han er full... Bare gå Soouth/southeast så finner du den ikke alt for langt fra leiren.. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Eneste måten jeg kan tenke meg for at du skal få tilbake buen, er å legge den til via en console kommando. player -> additem <navnetpågreia> 1 Du finner navn på de forskjellige tingene i The Elder Scrolls Construction Set. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Men det hørtes jo ikke helt ut som om du har funnet rett sted heller. Har du vært helt på toppen av det spiral rommet og gått inn den døra der? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Joda jeg var på riktige stedet. Men jeg fikk ikke med meg at jeg skulle finne bua på et spøkelse. Så heg lette igjennom hele driten uten å finne det, og resite så tilbake for å selge litt av godsakene.. Da jeg kom tilbake var dungeon blitt fyllt opp med nye monster, men ingen spøkelse med bue... Brukte tipset om å legge inn items fra konsollen... Takker og bukker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå