Havcard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heihei og velkommen til denne diskusjonen. Jeg lurer på om man kan gamble Set Items med Gamble-folka på DIablo II: LoD v1.10... Jeg har klart å gamble Unique Items men aldri Set Items. På http://www.battle.net/diablo2exp/basics/gambling.shtml står det at det er større sjanse for å gamble Unique enn Set Items Så visst dere har erfaringer eller har hørt rykter om folk som har klart å gamble Set så bare kjør debatt.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er fullt mulig å gamle til seg set items. Det står jo svart på hvitt, eller rettere sagt, hvit på svart: You can Gamble Set or Unique Items Selv har jeg aldri vært heldig nok til å få set items. Men jeg har klart å gamble til meg Frostburn. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Lenge siden jeg spilte diablo 2 nå, men jeg mener å huske at å gamble set items var vanskeligere enn å gamble unique items, dvs. set items er det vanskeligste å gamble til seg.. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg har klart å gamle Iratha-hanskene på en lvl. 26 char... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå