Kenneth Solfjeld Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her er ett bilde jeg har tegnet med tørrpastell, Fargene er helt feil for kameraet klarer ikke gjengi riktige farger med vanlig stuebelysning, figuren er mye mørkere blå, mens bakgrunnen er mye gulere. Dette er et bilde av en hellig mann på en indre reise, derfor er øyne ører og munn lukket. Bildet er noget skjoldete fordi papiret ikke taklet fixeringen, det skal jeg fikse ved å strekke og montere bildet på stiv kartong.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 nice, men stusset litt på den blandinga mellom det realistiske og tegneserieaktige formspråket. f.eks ansiktet er jo veldig realistisk fremstillt, mens øret og den tykke sorte outlinen gir jo en tegneserie følelse. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) nice, men stusset litt på den blandinga mellom det realistiske og tegneserieaktige formspråket. f.eks ansiktet er jo veldig realistisk fremstillt, mens øret og den tykke sorte outlinen gir jo en tegneserie følelse. Med den kraftige outlinen får man en illusjon av at figuren svever eller rører på seg, altså den lever! Det er vanskelig å se på dette bildet p.g.a. den dårlige farvegjengivelsen, men når man studerer bildet live, så får man følelsen av en tilstedeværelse. Det at øret ikke er realistisk fremstilt er for å symbolisere at han ikke er mottakelig for sanseintrykk fra omverdenen, derfor er også øynene lukket, han er på et høyere plan.. Endret 15. februar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hm, ja da så, hvertfall et veldig gjennomtenk bilde! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 ganske flott må jeg si ^^ Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Første gang jeg prøvde med farger. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg er i det eksprimentelle hjørnet i dag :!: Den var fet ENIG! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 sketcha litt igjen.. http://www.sheezyart.com/view/325874/ Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 sketcha litt igjen.. http://www.sheezyart.com/view/325874/ Den var fet! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg får legge til noen gammle tegninger her da. Og ja, jeg er klar over at det består mye finpussing igjen . Men jeg liker helst bare å skisse. Prøvde å tegne gordon Og så en standar post-apocalyptisk tegning Burde kanskje resize dem Endret 4. mars 2005 av lubb Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Gordon Freeman ^^ sketching er morro .. men jeg fargelegger alldri Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) dobbel post, ting Endret 4. mars 2005 av Gohan Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Du har virkelig evner Lubb! Likte de skissene! Gohan, En liten dobbelpost der? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes faktisk skisser er mye "Kulere" enn ferdige tegninger... Vet ikke hvorfor ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Du har virkelig evner Lubb!Likte de skissene! Gohan, En liten dobbelpost der? å.. det så jeg ikke før nå.. den funka ikke med en gang så jeg trykka en gang til var ikke meninga Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Lekte meg med gradient og forskjellige filtere idag. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Og et wallpaper jeg lagde for den useriøse klanen min, ganske kjapp, orket ikke legge mye arbeid i den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 den wallpapern til den useriøse klanen din som du sa var ikke så dårlig. men jeg ville kanskje skifta på han duden nede til høyre. han var litt merkelig egentlig. men ikke værst ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå