Shikaru Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 shhhh fant mine tutorials på good-tutorial.com ellerno Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 sånne matrix-ting ( ) er det jo en milliard like tutorials av på nettet da! hehe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 joda, det er jo sant.. her er linken til alle photoshop bildene jeg har laget .. så kan dere titte der innimellom å håpe på no nytt http://home.no/sc-gohan/photoshp/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kjeder meg... Skisse i PS Får se om jeg fargelegger han litt senere i dag, hvis jeg gidder.. Og hvis folket her er interessert i å se en fargelagt versjon Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jibril2k: Ser ut til at du glemte en n i skissen din.. Eller skal det være Techo og ikke Techno? Han mangler hender og forresten... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) n'en er en liten glipp Men det kommer ikke til å stå sånn på den ferdige tegningen, så Og hender har jeg latt være å tegne, fordi jeg rett og slett ikke klarer det Så kanskje jeg skal dra en liten Strongbad på han EDIT: Her er han: Technoboy Brukte egentlig ikke så lang tid på han, C:\ gikk tom for plass, så da måtte jeg slette et par ting fra disken min, og bytte hvilken disk som skulle være scratch-disk i PS. Men litt har jeg da gjort Endret 13. februar 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 lurer på hva jeg skal tegne.. tom for ideer atm Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 får ikke lasta opp no bilde jeg! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Gohan: hvis jeg går opp for ideer pleier jeg å prøve å tegne en tegning jeg har tegnet før omigjen, muligens med noen få endringer (selvfølgelig uten å se på den gamle tegningen) for å se om jeg får noen forbedring osv... Pleier å være litt morro Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 tja.. jeg bare tegna noe greier.. en veldig kjapp sketch egentlig og litt daue tid ved sidenav.. Klikk Klikk Klikk Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her er 2 bilder som jeg laget kjapt i PS da jeg trengte noe stilig og enkelt som bakgrunns bilde på PCen min Første Andre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 jeg likte de ikke, men smak og behag ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her kommer to bilder.. Enkle, men artige... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 de var helt ok men helst ikke dobbel post Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sorry, men det går ikke ann å laste opp to bilder i en post.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 ah. det visste jeg ikke. helt greit ^^ Lenke til kommentar
lubb Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vel, tenkte jeg kunne bidra med et halvferdigt bilde... Skulle egentlig delta i Wow konkuransen i vg, men gav opp etter en time. Det skulle til slutt bli en okse som drakk ved et vann. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den var jo faktisk ganske kul! Selv om ringen i nesa ikke akkurat så ut som en ring Men ellers syntes jeg den var kul, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå