Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Heisann! Jeg ville bare informere alle om at det ikke blir noen test av antivirusprogrammer fra min side, ettersom forumledelsen betrakter alt vi poster her som deres. Med andre ord, forumledelsen kan ta min test og publisere den i deres navn for å tjene penger. Selvfølgelig vet jeg at dette ikke kommer til å skje, men for meg er dette en prinsippsak. Forøvrig er jeg ikke interrisert i at folk skal poste sine synspunkter om dette her. Denne posten skrev jeg kun for å informere, ikke for å diskutere. Endret 1. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Forøvrig er jeg ikke interrisert i at folk skal poste sine synspunkter om dette her. Da ser jeg ingen grunn til at du poster heller... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Da ser jeg ingen grunn til at du poster heller... Det gjør jeg for å gjøre folk oppmerksomme på at det ikke vil komme en test. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men det kunne du vel skrivd i den tråden det snakkes om? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Men det kunne du vel skrivd i den tråden det snakkes om? Jeg lagde en ny post med en emnetittel som beskrev at jeg ikke skulle lage denne testen allikavel, slik at flere folk ville få det med seg. Skjønner forøvrig at dere synes det høres litt merkelig ut, men jeg er ikke villig til å diskutere avgjørelsen min med andre enn eventuelt en admin. Tror jeg har fått frem mitt poeng nå, så denne kan godt stenges, slik at vi unngår spam. Endret 1. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du er personlig ansvarlig for innleggene du legger inn, og ved eventuelle krav som følge av dine innlegg vil du holde Hardware Online AS skadesløs. Ved å poste på forumet gir du Hardware Online AS en evigvarende rett til uten godtgjørelse å bruke og redigere ditt debattinnlegg i et hvilket som helst medium. Eit eller anna i den duren kjem sannsynligvis til å havne i retningslinjene snart, slik at me spesifiserer kven som har eiarretten til innlegga (postaren sjølv), mens HW har rett til å bruke innlegget (dvs. ha det liggande på forumet, evt. sitere det i ein artikkel). Det vil aldri skje at HW kopierer ein fullstendig test og legger den inn på framsida av nokon av søstersidene, men me kjem gjerne til å peike til aktuelle testar i forumet. "...i et hvilket som helst medium" går på at vi skal ha mulighet til å sitere innlegg som er gjort på forumet, men vi har jo fremdeles eit ansvar for at vi oppgir rett kilde. Vi ønsker ikkje å eie dei faktiske innlegga som blir gjort her, men meir ein "lisens" på desse, som me veit at aldri går ut. Dette vil då hindre folk i å slette ting frå forumet. Denne tråden stenges, sidan den var heilt unødvendig i utgangspunktet. Om det er nokon som har nokre spørsmål, er det berre å ta dei opp med meg i PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg