Pantera Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det en bug i Opera som gjør at det spiser minne på laptop'en min? Akkurat nå topper den lista over 'Used Memory' i Task manager, med ca 70 MB, og CPU time på drøye 5 min. Eneste 'vinduet' som er oppe er dette forumet. Til sammenligning bruker IE akkurat nå 'bare' 16 MB......starta den for et par minutter siden, og surfa litt, sånn bare for å sjekke. mvh Pantera Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Min opera bruker 26 mb. Opera har en del tileggsfunksjoner som gjør at det brukes mer ressurser.. Hvis du prøver å sette opp størrelsen på sidevekslingsfilen, så vil det nok gå bedre. Lenke til kommentar
akh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Opera bruker mye minne hvis du har mye ledig minne på maskinen, har du lite ledig, frigjør den minne. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 min opera bruker 117mb... bryr meg ikke, siden jeg har 380mb ledig... Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Min opera har også en tendens til å bruke en god del med minne.. Vil dette ha noen stor påvirkning av batteritiden på laptoper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå