jovie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei jeg har en sony ericsson t630 mobil. og i dag kjøpte jeg meg en usb cabel som heter dcu-11, også sony ericsson. men jeg finner ikke noe programvare som jeg kan bruke til og føre over bilder fra mobilen til pc´n.. noen som vet om et slikt program eller en plass jeg kan få tak i noe slikt? finner ikke noe på se siden..å ikke følgte det med på driver cd´n heller. der var kun drivere.. trenger seriøst hjelp.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Har dette noe med data å gjøre? Post heller her: http://forum.hardware.no/index.php?c=5 EDIT: Greit, det er om begge deler, men... ja... Endret 1. februar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
jornt Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du finner det på sonyericsson.no eller .com, prøv å søk etter "dcu-11" Da kan du få opp mappestrukturen på telefonen i Windows Explorer og kopiere bilder, lyder m.m. Lenke til kommentar
jovie Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Du finner det på sonyericsson.no eller .com, prøv å søk etter "dcu-11" Da kan du få opp mappestrukturen på telefonen i Windows Explorer og kopiere bilder, lyder m.m. hvordan får jeg opp den mappestrukturen? takk for svar Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Stenges da tråden ikke omhandler "annet om hardware". Sjekk ut linken til "fUzZy^" Endret 1. februar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg