FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Prøvde å gjøre det beste jeg kunne ut av relativt kjedelige motiver... Har lyst på kritikk og på hva du synes jeg kunne gjort bedre (ikke nødvendig å kritisere det tekniske når bildene er ganske mye komprimert). Bildene er fikset litt på, men det var omtrent slik det så ut orginalt. Endret 9. februar 2005 av SBS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Blå himmel Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 En liten horisont Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Første bildet hadde for mye farvestøy som du kunne tatt bort uten at det hadde skapt problemer, ble litt for mye sort også men ellers likte jeg det. Andre bildet ble litt avkuttet nederst, vet ikke helt hva jeg synes om farvene. Tredje bildet var fint men ble litt for uklart og grumsete. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei, Bilde 1 synes jeg er fint med godt valg av motiv, topp utførelse og fin stemning. Litt støy eller kornethet synes jeg passer bra til dette motivet. Flott bilde. Bilde 2 er også ok, fine farger, men ikke mer? Bilde 3. Her synes jeg du har amputert for mye nede. Det gjør at kirkespir m.m stikker "umotiverte" opp fra ingensteds og forstyrrer bildet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Her er en ny versjon av bilde3... Kan ikke bli noe særlig bedre enn dette, da bildet i utgangspunktet er veldig mørkt da jeg brukte for kort lukkertid. Det preges jo også av å ha blitt en del redigert, men synes det ser bedre ut en den forrige versjonen. Første bildet kan jeg ikke gjøre så mye med, da dette ble tatt i tjukk tåke og du ser ikke treet på bildet (dette måtte jeg "finne" frem i etterkant). Det er ikke gjort om til sorthvitt, fargene er uredigerte. Tips til hvordan ordne slike bilder er selvfølgelig velkomne, selv om jeg ikke har PS for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå