SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Har nå fått anskaffet et stygt og utrolig stygt lakkert chieftec dragon midi tower.. ( har et lite et fra før men pga. dårlig plass har jeg anskaffet meg et litt større ett ) Nå har jeg begynt og pusse og skjært ut vindus-hull, men lurer på om det er noen interesse for worklogg? Gidder ikke og bruke masse tid og snekre meg en worklogg hvis ingen gidder og se på den! Har ikke bilde akkurat nå men kan fikse! Edit: Missvisende tekst! Endret 1. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Naturligvis er det kult med worklog, men da er det kanskje smart å prøve å gjøre noe nytt og spennende som fanger leserne? Personlig gidder jeg ikke lese å se på bilder av en plate som blir skjært ut, festa plexi på og lagt på noen lister..! Det synes jeg blir littegranne for kjedelig.. Men det er bare personlig mening.. Gjør noe kult med vinduet, så fanger du iallfall mitt blikk Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 For og lage litt "oppmuntring" så er vidnuet delvis klippet ! med sånn blikksaks! :!: også er det HELT personlig preg over det! ikke noe ferdigmodd! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Start opp worklog du, "and i will watch yah like a hawk" Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ok! *ta bilder* :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ok! *ta bilder* :!: Da er den klar skal spise nå men ut i garasjen med det etterpå.. får se om jeg kan fiske en update i morgen! link: Min Worklogg EDIT!: bytta innhold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå