Skarphedin Olsen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tenker på NothQ 3312. Gode grunner til å velge noen andre? Edit: Er til en 3000 cpu Edit2: Eller denne swiftteck`en? Det skal ikke ha vifte i det hele tatt? Edit3: Jo, Skarphedin, det ser nok ut til at Swiftech MCX6400-V skal ha vifte ja. Se nøye etter og du vil legge merke til fire skruefester på toppen av den - hva skal de brukes til tror du? Endret 1. februar 2005 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Den vifta du nevner øverst er GRISE stor. Hadde jeg verdt deg så hadde jeg tatt den til Zalman som har 92mm. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Den vifta du nevner øverst er GRISE stor. Hadde jeg verdt deg så hadde jeg tatt den til Zalman som har 92mm. Jepp, kan hende jeg gjør det, men da tror jeg at det blir hos microplex istedet der den er billigere; at vinninga går opp i porto får være så, nåpr det er 150nok i forskjell gidder jeg det av prinsipp Lenke til kommentar
Redalert Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du kan jo alltids prøve den nye kjølern til zalman 7700 120mm vifte så kan hende den ikke passer. Men leste ett eller annet sted om at den kjølte ikke bare på cpuen, men sende luftbølger rundt i kabinettet, OG!!! kjølte en amd 3500+ på 800rpm og holdt 40-45 grader. Now there some effective cooling Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes til kjøling - luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå