VTW Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Lurer på hva DIN største skuffelse innen hva som helst er. Min er nok da lærerne sa de skulle på tur hele uken slik at det ble ferie. Etterpå fant jeg ut at det var 1.april. "kjempegøy!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Da du lagde denne threaden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Min største skuffelse (i skolesammenheng) var da jeg fant ut at vi ikke skulle på klassetur til konsentrasjonsleirene i Polen allikavel. Min aller, aller største skuffelse er litt for personlig til å skrive her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Da du lagde denne threaden. Får jeg minne deg på at du er brukermoderator? Selv om dette er i "søppel"-delen av forumet, så skal du oppføre deg litt mer voksent enn du til tider gjør. Særlig når du er brukermoderator! Endret 1. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ble skuffet da jeg fant ut at skolens utrolig realistiske brannøvelse ikke var en brann... Det som virker for godt til å være sant er nesten alltid det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Da du lagde denne threaden. Får jeg minne deg på at du er brukermoderator? Selv om dette er i "søppel"-delen av forumet, så skal du oppføre deg litt mer voksent enn du til tider gjør. Særlig når du er brukermoderator! Så når jeg er snill å lar posten forsette å eksistere så skal dere kjefte på meg? Og skal ikke BM få lov til å poste det de har på hjerte? Vi er tross alt BRUKER-moderatorer.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fortsetter diskusjonen på PM, dette blir off topic. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Eg er ikke moderater... men eg sier til B|Real.. steng den! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Eg er ikke moderater... men eg sier til B|Real.. steng den! Hvorfor i all verden skulle han det? La nå folk ha postene sine her i fred uten at diskusjonen skal komme helt off topic! Ja, vet at jeg startet å diskutere noe annet, men jeg har stoppet nå. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fortsetter diskusjonen på PM, dette blir off topic. Ja, at tråden ble offtopic var vel en ny, stor skuffelse. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei herregud. Stenge den? Fordi? Min største skuffelse var da jeg våkna og forsto at jeg ikke var en søkkrik Ninja Turtles. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Min største skuffelse var da jeg våkna og forsto at jeg ikke var en søkkrik Ninja Turtles. Haha, den var bra! Vær så snill, ikke post ting her som er off topic... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Den veslevoksne tonen ovenfor B|Real vil jeg ikke høre noe mer til. Reglene i forumet gjelder faktisk søppel-delen også. * Hold en høflig og hyggelig tone (særlig ovenfor de som holder orden her i forumet). * Hold dere til emnet i tråden Forøvrig: Min største skuffelse: Aner ikke, skuffelser er til for å fortrenges. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Min største skuffelse var da jeg fant ut at foreldrene mine pratet sant når de sa at de ikke var milliardærer. Uansett, Simen1, B|Real har like mye bidratt til å skape dårlig stemning ved å åpne med et sånt utsagn, denne tråden er absolutt materiale for Søppel, så det blir feil at man mener folk bør være glade tråden fikk leve. Blir vel warn av dette her. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Da Huset Med Det Rare I kom på TV...Barne-TV ble aldri det samme igjen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Forøvrig: Min største skuffelse: Aner ikke, skuffelser er til for å fortrenges. Oi, kom på en stor skuffelse: I går da ADSL-montøren kom så sa han at han gadd ikke koble opp internett siden ledningen ikke var montert inn i leiligheta. (Hva har man vel montøren til ?) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) ***glemm det*** *orker som tramper i takt i bakgrunden, for å skape skrekk* Endret 1. februar 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg er skuffet over alle som klager på threaden: SKERP dere. Dette er kvalitets-søppel. Det er den skuffelsen jeg kommer på i øyeblikket. FY alle sammen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Min største skuffelse er at 50% av trådene kjøres hardcore offtopic før den blir stengt. Å, så skuffa jeg ble når jeg våkna opp og skjønte at jeg ikke hadde en minigraver på parkeringsplassen utafor her. (Dette er lenge siden ). Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Leftfield - Rythm and Stealth cd'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå