Malux Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Mitt gamle headset har nå tatt dukken (koss UR40) og da må jeg sefølgelig ha et nytt et siden foreldrene mine blir gærne da jeg spiller/hører på musikk med høytalere. Derfor, headsettet jeg skal kjøpe kan ikke koste mer enn 1000 kroner fordi jeg ganske enkelt ikke har mer. Det må være like bra til gaming som til musikk. Det må også dekke hele øret slik som mitt forrige headset. Takker for alle forslag som kommer inn. Mvh mr.chaos Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du kommer til å få mange tips om de "standarde" headsetene som det vanligvis prates om her på forumet. Jeg råder deg dog til å sjekke ut Sculptor headsetet. Dette er noen av egenskapene: - 5.1 lyd - mic - egen forsterker følger med - passe bra lyd - masse ekstra kabler medfølger - kommer innpakket i en fin eske og inni er det rød sløyfe rundt selve headsetet *Tronaldo* Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg kan anbefale denne fra Koss. Noen venner av meg som har den og er veldig fornøyd med den. Har et Sennheiser sett selv meg det er snart 2 år gammelt og er ute av produksjon, ellers ville jeg ha anbefalt den Lykke til med valget Lenke til kommentar
Malux Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Du kommer til å få mange tips om de "standarde" headsetene som det vanligvis prates om her på forumet. Jeg råder deg dog til å sjekke ut Sculptor headsetet. Dette er noen av egenskapene: - 5.1 lyd - mic - egen forsterker følger med - passe bra lyd - masse ekstra kabler medfølger - kommer innpakket i en fin eske og inni er det rød sløyfe rundt selve headsetet *Tronaldo* Har du en link til hvor jeg kan få kjøpt dette da ? Lenke til kommentar
Sagmyr Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sony MDR-V500 Jeg kjøpte mitt på Elkjøp faktisk, og jeg er svært fornøyd med det. Bruker det både til gaming og når jeg spiller trommer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Søk pa Google eller sjå rundt på webshoper. Du får sculptor for rundt 500,-. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7333 litt dyrere enn 1000 lappen, men er drit digge og dem dekker nok øra dine : ) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Om du heller i rettning mot HD595 ville jeg heller anbefale HD555 , du hører neppe forskjell mellom de 2 og prisen er ganske mye høyere. Testet begge ut på hifi klubben idag... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har du en link til hvor jeg kan få kjøpt dette da ? Jupp! http://www.computerpartner.no/headset_Surround.htm Jeg kjøpte det her; litt sånn harry site, men det funka fint det. Snakket med the man in charge og han shippa det oppover til trondheim middels raskt. *Tronaldo* Lenke til kommentar
THacker Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ta en titt på dette <---- Jeg er veldig fornøyd. her får du mye for pengene. Settet er noe tungdrevet, så det egner seg ikke godt til mp3 spillere etc.. men til pc egner det seg supert.... Det spiller _sinnsykt_ høyt! Settet er også så og si totalt lyd tett når du har det på øra. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan noen forklare meg hvordan 5.1 funker på et slikt headsett ? 3 på ene siden 2 på andre siden + en sub ? skjønner ikke helt det der Jeg har UR40 selv og liker det, men har hørt veldig mye bra om sennheiser pc 150/155 Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Beyerdynamics DT234 og 231 (fra HPX) kommer alltid opp i slike diskusjoner. Ingen sier ett ord negativt om disse. Har selv 234 og er veldig fornøyd Forøvrig er denne tråden prikklik flere andre... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Thacker : det headsettet har veldig sprø plastikk og knekker lett.. Lenke til kommentar
raZputin Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Om du heller i rettning mot HD595 ville jeg heller anbefale HD555 , du hører neppe forskjell mellom de 2 og prisen er ganske mye høyere. Enig med du. Har HD 555 selv og er meget godt fornøyd. Bruker det til gaming og i musikkproduksjon. Beyerdynamics er nok heller ikke et dårlig valg selv om jeg ikke har prøvd de nevnte modellene. Du får ihvertfall mye lyd for pengene med HD 555. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå