Gå til innhold

Nytt headsett til under 1000kr

Anbefalte innlegg

Mitt gamle headset har nå tatt dukken (koss UR40) og da må jeg sefølgelig ha et nytt et siden foreldrene mine blir gærne da jeg spiller/hører på musikk med høytalere. Derfor, headsettet jeg skal kjøpe kan ikke koste mer enn 1000 kroner fordi jeg ganske enkelt ikke har mer. Det må være like bra til gaming som til musikk. Det må også dekke hele øret slik som mitt forrige headset.

Takker for alle forslag som kommer inn.

Mvh mr.chaos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer til å få mange tips om de "standarde" headsetene som det vanligvis prates om her på forumet. Jeg råder deg dog til å sjekke ut Sculptor headsetet. Dette er noen av egenskapene:

- 5.1 lyd

- mic

- egen forsterker følger med

- passe bra lyd

- masse ekstra kabler medfølger

- kommer innpakket i en fin eske og inni er det rød sløyfe rundt selve headsetet ;)

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Du kommer til å få mange tips om de "standarde" headsetene som det vanligvis prates om her på forumet. Jeg råder deg dog til å sjekke ut Sculptor headsetet. Dette er noen av egenskapene:

- 5.1 lyd

- mic

- egen forsterker følger med

- passe bra lyd

- masse ekstra kabler medfølger

- kommer innpakket i en fin eske og inni er det rød sløyfe rundt selve headsetet ;)

*Tronaldo*

Har du en link til hvor jeg kan få kjøpt dette da ?

Lenke til kommentar
Om du heller i rettning mot HD595 ville jeg heller anbefale HD555 , du hører neppe forskjell  mellom de 2 og prisen er ganske mye høyere.

Enig med du. Har HD 555 selv og er meget godt fornøyd. Bruker det til gaming og i musikkproduksjon. Beyerdynamics er nok heller ikke et dårlig valg selv om jeg ikke har prøvd de nevnte modellene. Du får ihvertfall mye lyd for pengene med HD 555.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...