john-hah Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Se testen her Her står det at Siemens M65 tåler mindre enn 5140, men i amobils test er det omvendt. Hvem har riktig? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Resultatet blir vel alt etter som man tester Her kan man forresten se hvordan Siemens tester selv. I dette tillfellet ME45: http://213.155.73.72/siemens-tv2/ondemand.asp?videonr=388 (noen andre kjekke videoer der også) Endret 1. februar 2005 av molna Lenke til kommentar
john-hah Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Resultatet blir vel alt etter som man tester Du har vel rett der Endret 1. februar 2005 av john-hah Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 haha! Artig å se på. Sikkert artig å gjøre det også Jeg hadde hvertfall digget å kvalitetsteste telefoner. Slippe dem i bakken, base i snøen med dem, sparke fotball med dem(inne såklart) hehe... Og så sette et terningkast. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hehe.. Ja.. Ville nok satsa på at det var 5140 som tålte mest jeg.. En kjenning av meg har den, og dekselet sitter hardere enn Dimmu Borgir Men etter litt øvelse går det lett av og på.. Siemens M65 ser ikke så solid ut med tanke på den store skjermen.. Endret 2. februar 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe.. Ja.. Ville nok satsa på at det var 5140 som tålte mest jeg.. Etter å ha sett bilder av den så kan du "satse" på det? Ja, fikk med meg at en kjenning av deg har den, men M65 har vunnet over 5140 i de fleste sånne tester. Som sagt: Resultatet blir vel alt etter som man tester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå