Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hakker i internet explorer

Anbefalte innlegg

Satt her om dagen på mIRC og hw.no og leste, pluttselig begynte alt å hakke, mus, tastaur, alt gikk tregt. restartet og kom inn i windows... alt funket som normalt, tenkte at det bare var en normal windows error.. koblet meg på internett igjen, og der kom hakkingen igjen, noen som kan hjelpe meg?

har win98se, ISDN, Internet explorer 6. dette har funket fint i siden ie6 kom ut. noen som vet hva jeg må gjøre, vil helst ikke formatere, har så mye i registret, dessuten skal jeg i militære snart og jeg gidder ikke sose bort mere tid på å installere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DipmiX

er det lenge siden du har formatert win98se,du vet vel at registret blir der en del rot i med tiden,så derfor bruker eg norton utilities til å fjerne nøkkler som ikke er ibruk lenger,er ikke sikker at det vil fikse ditt problem.

Kjetil

[ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-06-18 11:33 ]

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Norton utilities til å fikse alt sammen, i følge den er alt i skjønneste orden, men når jeg kobler meg til internett hakker det, alt hakker, alt går tregt, det å gå inn på mapper, klikke på en mappe... begynner å bli frustrert, ikke kan jeg gå tilbake til ie5... har slettet hele ie6 mappa, reinstallert ie6, men alikevel er det hakking..

Lenke til kommentar

Fant feilen, et program ble kjørt ved oppstart.. Loadqm, den forårsaket at det hakket når jeg koblet opp til internett.. jeg vet enda ikke hvorfor. Slettet bare den filen og vips så funket det. trengte ikke formatere.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...