thekingof Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg her en AMD Athlon 2600+ som jeg spekulerer på å klokke!! Men jeg er helt noob på klokking. Er det noen der ute som kan hjelpe meg?? Jeg har et MSI KT6V-LSR HovedK Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Styr unna. Hovedkortet ditt har ikke AGP/PCI-lås, noe som kan gjøre at harddiskene dine og skjermkortet ditt kan bli ødelagt ved overklokking av FSB. Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Oki... takk for det.. litt bom i mine planer da men men men Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du kan jo prøve å overklokke litt. Har du en prosessor uten låst MP kan du øke den, det er ikke farlig for noenting. Da blir endelig klokkefrevens FSB*MP. Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 ok... må prøve, men jeg tror den er låst blir vell nytt hovedkort dah.. Lenke til kommentar
Sofakommandanten Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 eg har det same som deg, og det vart ein kjempe "bump" når eg såg detta. men får prøva litt på det som du sa goophy, men som den n00ben eg er lurer eg litt på kva som er passeleg uten at eg gjer noko gale... Lenke til kommentar
Sofakommandanten Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) eg fant eit program som heitte Core Center. Der kan me auka FSB, men er det noko lurt på detta hovudkortet? og kor mykje før det kan skade harddisk/skjermkort? Endret 8. februar 2005 av Sofakommandanten Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har ikke peiling.. men jeg får ikke til å stille på noe på hovedkortet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå