Gå til innhold

Når bruker dere mp3 spilleren?

Anbefalte innlegg

Har en 1024 mb flash spiller. Bruker Koss The Plug i arbeidstimer (vi har ekstra lekse for å så ha arbedistimer der noe gjøres, veldig bråkete!) og i andre anledninger da jeg vil ha ro og ypperlig lyd, er denne grei.

Bruker medfulgte originale propper på gata, alpinbakken og ute blandt folk, ikke så god lyd, men dette fordi lyd ikke isoleres, greit å kunne høre hva andre sier ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Creative Zen Micro, og bruker den ganske mye. På tog, buss, trikk, t-bane, gåturer, jobbeturer. Bare ligge og høre på musikk når jeg slapper av. Hvis jeg skal sette meg på do og ikke har noe å lese på så kan jeg ta med meg mp3spillern og høre på musikk. Drite med rytme hehe. Det er mange ganger i løpet av dagen det er bra å ha en mp3spiller, det er nok ikke noe bortkastede penger.

Lenke til kommentar

Min iPod brukes på:

Alle turer jeg går for meg selv som tar mer enn to min. Samme om det å gå rundt i byen en dag eller gå på butikken i ti min.

Jobb nr. 2, som bare er en kjedelig kontorjobb uansett.

Hjemme på stereoanlegget.

Med unntak av de dager jeg jobber i butikk og ikke kan høre på musikk/iPod, ligger jeg nok på 50% musikkhøring på en dag, totalt sett. Hadde virkelig ikke klart meg uten en form for bærbar musikk. Jeg får mark etter to min på bussen/trikken uten musikk, med alle fjortisjenter som diskuterer reality-TV og klær. Da trenger jeg musikk mer enn noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en iPod 20 GB av følgende grunner (er 18 år btw):

-Grei lagringskapasitet (har over 40 gb med mp3)

-God skjerm

-Brukervennlighet

-Utseende/Størrelse

Det jeg ikke liker:

-Vekt

-Batteri (originalt) (dette har jeg ordnet ved å kjøpe en ekstern battery pack)

Hva jeg bruker den til, og hvor:

-I stua, har sånn travel dock greie (som går på vanlig stikkontakt, ikke PC(usb)) og trådløs fjernkontroll... veldig praktisk etterom stereo anlegget mitt står i stua, og PCen på loftet...

-Trening

-Skole

-All form for offenltig transport (kollektiv transport)

-I bilen med iTrip (stiller inn radio og iTrip på samme frekvens, funker som en drøm)

Hvorfor ikke Zen Micro?

-Bare 5GB lagring, thats why...

Har bestillt iPod shuffle til treningsøktene siden den veier nesten ikkeno, og "spretter" ikke rundt i lomma...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...