whom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har en 1024 mb flash spiller. Bruker Koss The Plug i arbeidstimer (vi har ekstra lekse for å så ha arbedistimer der noe gjøres, veldig bråkete!) og i andre anledninger da jeg vil ha ro og ypperlig lyd, er denne grei. Bruker medfulgte originale propper på gata, alpinbakken og ute blandt folk, ikke så god lyd, men dette fordi lyd ikke isoleres, greit å kunne høre hva andre sier Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har asono h500 (ute av produksjon) bruker den ute generelt, når det blir så sent at mamma klager over bassen fra z-2300 og under prøver =) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Når jeg er ute og går alene, ca hver gang jeg er ute med andre ord. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) På jobb, på skolen og rett før jeg sovner EDIT: Hehe, ikke jogg, men JOBB! Endret 20. februar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Bruker ipoden omtrent hele tiden når jeg ikke snakker med folk. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har en Creative Zen Micro, og bruker den ganske mye. På tog, buss, trikk, t-bane, gåturer, jobbeturer. Bare ligge og høre på musikk når jeg slapper av. Hvis jeg skal sette meg på do og ikke har noe å lese på så kan jeg ta med meg mp3spillern og høre på musikk. Drite med rytme hehe. Det er mange ganger i løpet av dagen det er bra å ha en mp3spiller, det er nok ikke noe bortkastede penger. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Bruker den stort sett hver gang jeg skal forlfytte meg fra punkt A til punkt B og ikke har noen å prate med, samt på universitetet. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 -Til og fra skolen og div. andre steder. -Før jeg legger meg. -Hvis jeg venter på noen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 På skulen når eg gjekk der. På turer (så sant eg går aleine). Bussturer. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg bruker mp3-spilleren min: - På skolen i leksetimer og andre timer jeg vil ha ro - Når jeg er ute å går - Til og fra skolen - Når jeg venter på noe eller noen - På lange bilturer - Når jeg leser bøker Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Min iPod brukes på: Alle turer jeg går for meg selv som tar mer enn to min. Samme om det å gå rundt i byen en dag eller gå på butikken i ti min. Jobb nr. 2, som bare er en kjedelig kontorjobb uansett. Hjemme på stereoanlegget. Med unntak av de dager jeg jobber i butikk og ikke kan høre på musikk/iPod, ligger jeg nok på 50% musikkhøring på en dag, totalt sett. Hadde virkelig ikke klart meg uten en form for bærbar musikk. Jeg får mark etter to min på bussen/trikken uten musikk, med alle fjortisjenter som diskuterer reality-TV og klær. Da trenger jeg musikk mer enn noe annet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg pleier ofte å høre på musikk når jeg har lagt meg iP Mini vil ha den nye med 6GB og 18 timers batteri ! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bruker mp3spilleren på: *reiser *før jeg skal sove *når jeg trener og ellers hvis jeg har lyst til å stenge meg inne med et par hodetelefoner Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg kjøpte en iPod 20 GB av følgende grunner (er 18 år btw): -Grei lagringskapasitet (har over 40 gb med mp3) -God skjerm -Brukervennlighet -Utseende/Størrelse Det jeg ikke liker: -Vekt -Batteri (originalt) (dette har jeg ordnet ved å kjøpe en ekstern battery pack) Hva jeg bruker den til, og hvor: -I stua, har sånn travel dock greie (som går på vanlig stikkontakt, ikke PC(usb)) og trådløs fjernkontroll... veldig praktisk etterom stereo anlegget mitt står i stua, og PCen på loftet... -Trening -Skole -All form for offenltig transport (kollektiv transport) -I bilen med iTrip (stiller inn radio og iTrip på samme frekvens, funker som en drøm) Hvorfor ikke Zen Micro? -Bare 5GB lagring, thats why... Har bestillt iPod shuffle til treningsøktene siden den veier nesten ikkeno, og "spretter" ikke rundt i lomma... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bruker den overalt Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bilturer og når jeg skal gå et godt stykke. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 har den med meg nesten hele tiden når jeg er utafor huset...bruker den maasse på skolen også Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bruker ipoden: - Når jeg trener. - Når jeg kjeder meg. - Når jeg tar bussen osv. - Når jeg går. - På skolen. - Før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 på skolen i studietimene. og noen ganger når jeg er ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå