ALI Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har tenkt å kjøpe en mp3 spiller, Creative Zen Micro eller iPod 20GB, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den nok. Jeg er 13år og penger har jeg ikke altfor mye av. Når bruker dere mp3 spilleren deres? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 på skolen i "leksetimene".. når jeg går eller sykler noen plass.. till butikken! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har 20 gb ipod Bruker den på skolen, når jeg jogger, på trening, på laaaange kjeeedelige bilturer, på bussen, på toget osv. Bruker den også på stereoannlegget Var også litt redd for at jeg ikke kom til å bruke den nok, men det blir noen timer om dagen Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) I bilen til hytta vis ikke pappa har radioen på veldig høyt eller søsterne mine skriker som de pleier. og når jeg går til skolen...er ikke så ofte siden jeg har piggdekk og hater å gå. ...og på skolen og når jeg må gå på ski og ikke minst når jeg gjør lekser Endret 1. februar 2005 av hahaha2 Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei, jeg bruker den nesten alltid. Jeg ville nok kjøpt zen mikro hvis jeg først skulle ha en mp3 spiller. Du får tvilsomt bruk for 20 GB og jeg tror Zen mikro har 2 timer lengre batteritid + radio. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Harddisk Mp3 spiller brukes til: Bussturer, Lengre Bilturer, Gymtimene der du må jogge, Transport av større mengder data, På skolen i kjedelige timer, Fins minst en million grunner Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kan bruke mp3 til alt mulig, berre å være kreativ nok det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruker den mest på bussen til/fra skulen og på tur. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 bruker den: På vei Til Skolen I timene (når vi har dumme lærere) På vei hjem fra Skolen Når jeg gjør lekser Når jeg en sjelden gang er ute og løper Rett før jeg legger meg! Ellers: Når jeg er på turer og slikt, eller når jeg rett og slett bare vill gi blaffen i omverdenen! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Samme som tøbbi (men jeg tar ikke buss eller noe til skolen da..) (rett før man legger seg er genialt hehe sover godt etterpå.. ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruker den når jeg skal stå opp, eller går alene ute. (Hjem fra skolen, venner etc.) Ellers er det litt random. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Samme som tøbbi (men jeg tar ikke buss eller noe til skolen da..) (rett før man legger seg er genialt hehe sover godt etterpå.. ) Går jo til skolen jeg også, men om morningsen så blir det ikke noe særlig intens høring da! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruker den hver gang jeg vil høre på musikk... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bruker den hver gang jeg vil høre på musikk... Tror du svarte for alle der. Jeg gjør nemlig akkurat det samme. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tar den stort sett med på lange bil/bussturer, når jeg ligger på stranda om sommeren, og når jeg er på fjellet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bruker den: i blien på skolen og andre ganger når jeg kjeder meg... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nesten hver dag på jobben. Deler kontor med flere, og det er veldig greit å stenge ute prating som angår meg, med musikk jeg liker. Hvis jeg skal ha med musikk noe sted hvor det ikke er stereoanlegg. Har noen små høyttalere, men de trenger strøm. Noen ganger når jeg er ute og rusler. Kirikiri Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Når jeg føler for det. Går ikke en dag uten at jeg har med mp3 spilleren med meg hvor enn jeg skal. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) På en helt vanlig ukedag bruker jeg den: - Når jeg går til bussen - Når jeg venter på bussen - Når jeg er på bussen - I timene (med en propp i øret vanlig vis) - Hvis jeg går hjem fra jobb - Og hvis jeg trener alene Vanlig vis går den i et fra jeg går ut av døra hjemme og til jeg er tilbake hjemme igjen etter skolen Endret 3. februar 2005 av harald_ Lenke til kommentar
Solow Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nesten hver dag på jobben. Deler kontor med flere, og det er veldig greit å stenge ute prating som angår meg, med musikk jeg liker. Veldig bra! Det er jo ikke alltid en fordel å få med seg alt som angår en selv. Lydbok i senga om kvelden/natten får meg raskere i søvn enn å lese "hardpaper" i lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå