SIMSIR Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) hvor mye burde jeg ta for et Ti 4200 128mb agp??? Mod-edit: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Endret 1. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 100kr inkludert frakt, eller gi det bort slike kort har mer nytteverdi en bruksverdi, så max 150kr(qxl price) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) 200-300kr kanskje. Det ble jo solgt på komplett til 500kr som demovare tror jeg. Edit: 400 var litt mye. Endret 1. februar 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det yter da godt på linje med mange nye skjermkort i prisklassen 400-800kr så jeg synes 300kr er en passe pris for det. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har også det skjermkortet. Det er veldig bra til at det er så gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå