Arodin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Noen som kan anbefale noen blekkskrivere i prisklasse 2000 - 4000. Er HP Photosmart 1315 bra? Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Ta en titt på Epson sine fotoskrivere du.. Binders kjører kampanje på Epson Photo 895 nå.. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Kampanje pris 2298 på binders. Eksempelvis så fant jeg den for 1900 på databutikken.no. Ikke konge kampanje med andre ord. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Heisann, jeg driver http://www.blekkpatron.no og vil anbefale deg Canon skrivere! Disse har overlegen kvalitet og tar du hensyn til utskriftskostnadene er de overlegne! S900 er en vanvittig bra skriver! Tror du får den billigst på itbutikken.no Lykke tul med valg av skriver:) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 jeg har epson photo stylus 810. ER ganske fornøyd, det er bare det at den "sluker" blekk (men epseon pastronene er mye billigra en mange andre skrver patroner) Klvaliteten på utskriftene blir ikke serlig gode på vanlig ark, men eXtret gode på foto-ark. Skal du skrive ut bilder med GOD kvalitet vil jeg anbefalle denne skriveren... dessuten er den billig! Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Noen fler anbefalninger? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Vil anbefale HP psc 750. Får den for ca. 2500,- og da får du også kopimaskin og scanner. Utskriftene på foto blir også bra (syntes jeg). Genial alt i ett skriver. Mvh Lars Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg vil anbefale Canon, suveren innen skrivere, Ingen over og ingen ved siden. Suveren når det gjelder - Kvalitet - Støynivå - Hastighet på foto - økonomi Anbefaler da 750 ca 2700 eller kongen s900 ca 4000 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Epson photo 890 er meget bra, rask stille suveren kvalitet,skriver ut hele arket så du ikke får den hvite kanten rundt bildene,bruker den selv og med fotopapir får du problemer med å se forskjell på utskrift og org foto Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 00:54, Snekker`n skrev:Epson photo 890 er meget bra, rask stille suveren kvalitet,skriver ut hele arket så du ikke får den hvite kanten rundt bildene,bruker den selv og med fotopapir får du problemer med å se forskjell på utskrift og org foto HELT ENIG! Har den samma selv og er storfornøyd. Epson rocker :wink: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 I alle de siste testene jeg har lest, har Canon vunnet. Først var det med S600, så S620, og nå S750. Vil absolutt anbefale Canon. På bakgrunn av testene, er de billigst i drift, desidert raskest på foto og best kvalitet. Hvis du har tid til å vente litt, så kommer HP nå med skrivere som har Photoret IV teknologi, dvs oppløsninger på opp til 4800x1200dpi. Tror ikke de skal bli så dyre heller. Lenke til kommentar
bjoe-n2 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 01:44, Arodin skrev:Noen som kan anbefale noen blekkskrivere i prisklasse 2000 - 4000.Er HP Photosmart 1315 bra? Hei Vil uten tvil annbefale Epson sine fotoskrivere. Har selv prøvd det meste, er veldig aktiv selv når det gjelder foto. Har selv i dag en Epson Photo 890 som jeg er kjempefornøyd med. Har gjort tester og sammenligninger med andre merker som HP og Canon, men kommer alltid tilbake til Epson. Gir alltid di mest naturtro og riktige utskrifter, har opplevd bedre fotoutskrifter selv enn bilder fra tradisjonelle laboratorier!!!!!! MVH BN Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Her er en link til noen tester. Til de av dere som anbefaler Epson, har enda tilgode å se Epson vinne en skrivertest. En klar fordel med Epson riktignok, er at de kommer hjem til deg og fikser skrivern hvis den har blitt ødelagt, men så er det også den eneste fordelen jeg vet om. Tror nok jeg ville satset på Canon, eller kanskje de nye skriverne til HP. Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Synes Canon 750 eller s900 virker interresante, 2100 og 3400 kr på ITbutikken. Har selv et Canon Digital kamera som jeg er fornøyd med. Epson 890c også forsåvidt, fant ikke så mye specs om den hos ITbutikken. Sikkert dumt spørsmål men er den kompatibel med photo card 10 * 15 ark? Siden responsen var så bra fyrer jeg løs med flere sørsmål. Er usikker på de forskjellige typene ark, er det store forskjeller i kvalitet på photo paper, glossy photo paper, high-gloss photo film? Har det egentlig noe å si om papiret er fra samme produsent? Er kanskje ikke så stor vits i å bestille papir over nett. Noen bra/billige utsalgssteder i Oslo? Takk for svar! Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Gud, nå skulle e ha lagt meg snart, men jeg måtte jo si min mening. Har selv en eldre epson 740, men den er glimrende til foto utskrift så lenge papiret er av fotokvalitet, altså photoark. Jeg ville gått for Epson, men gudene vet hva man skal velge.. lykke til.. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Gud, nå skulle e ha lagt meg snart, men jeg måtte jo si min mening. Har selv en eldre epson 740, men den er glimrende til foto utskrift så lenge papiret er av fotokvalitet, altså photoark. Jeg ville gått for Epson, men gudene vet hva man skal velge.. lykke til.. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Det finnes mange gode printere. Undersøk prisen på blekkpatronene først. Du kan få en ubehagelig overraskelse der. Kjøp en printer med separate farge patroner ! Jeg har hatt både Epson, HP og Canon. Nå har jeg en Canon S600, og den er jeg virkelig fornøyd med, både hva gjelder fotoutskriftene og økonomien. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 01:13, The Jackal skrev:så kommer HP nå med skrivere som har Photoret IV teknologi, dvs oppløsninger på opp til 4800x1200dpi. Tror ikke de skal bli så dyre heller. Det er photoret 3 som kommer på de nye skriverene. - Epson er treigere enn canon på foto - Epson er dyrere i bruk HP har slik at de henter skriveren hjemme hos deg hvis den tar dagen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Vil anbefale Epson. Selv har jeg en gammel Epson Stylus Photo 700. Skrev ut noen bilder på fotopapir her om dagen, og da jeg holdt de ved siden av orginalfotoet, var eneste forskjellen at bildene som var skrevet ut var litt lysere. Men dette kan jo komme av at de var scannet inn først også. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har en Canon S900. Det er en veldig bra skriver. Den har veldig bra kvalitet på foto og er billig i drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå