Alastor Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei! jeg lurer bare på hva som direkte er forskjellen mellom disse to? Musa er ikke så farlig, da jeg har en jeg er fornøyd med, men selve tastaturet? Dårligere kvalitet, mindre eller hva er det egentlig? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror at notebook versjonen er infrarød mens den vanlige er bluetooth Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Leste en test der de sa at eneste forskjellen var fargen og det med infrarød, som SintBrus nevnte. This time around, the media pad includes a digital temperature readout--perhaps not the most urgent new feature, but not a negative one, either. The most obvious change to the keyboard is the color, which has gone from black to matte metal gray. cnet review Endret 1. februar 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Da hadde det isåfall vært genialt =). Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Så fargen på Notebook versjonen er sølv rundt tastene, mens bluetooth versjonen er mørk grå.. ? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg tror at notebook versjonen er infrarød mens den vanlige er bluetooth Meiner bestemt at notebook versjonen er RF. Det er vel det som er hovedforskjellen. Ellers burde det vel være informert på heiemsida hos logitech kva du får og ikkje får med dei forskjellige versjonane. Edit: Gløymte eit par ord iden siste setningen Endret 1. februar 2005 av PastaJensen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 infrarødt? kjedelig med det på bærbar varianten. ville heller kjøpt en bærbar variant med bluetooth. De fleste nye bærbare har jo bluetooth innebygget + fordel med radio fremfor lysoverføring... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Som PastaJensen sier, så er Notebook versjonen RF.. ikke infrarød Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Men tastaturkvaliteten er den samma? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Prøvde begge tastatura i ein butikk i tyskland, kvaliteten er lik på tastene også. Eg merka iallefall ingen forskjell. Vil gjerene ha det sjølv, men syntest det koster litt formykje. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Får jo notebook for litt over tusenlappen nå..absolutt overkommelig =). Lenke til kommentar
bertie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 når jeg så den i butikken her om dagen så det for meg ut som forskjellen var at på notebook-varianten så er det en "notebook-mus" istedenfor den større "vanlige". Musa lignet på den du får kjøpt med en sånn usb-plugg-trådløssender. bertie Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vil ha bluetooth Men kjenner eg meg rett så brenner eg nok penga vekk på det snart. Har ein kompis med det tastaturet, så eg venter litt på ein "brukartest" hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå