VTW Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg lurer på hva som er deres pinligste episode. Det kan kanskje hjelpe meg til å huske mine egne Endret 1. februar 2005 av VTW Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm. Av de jeg kommer på, må det vel være da en jente i klassen min fant en bokser i sekken min. Hadde akkurat kommet hjem, og hadde ikke tømt sekken helt akkurat. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tok et bilde av kløften til en jente med hennes mobil uten at hun la merke til det. Var litt borte, så jeg husket det ikke før hun fant bildet selv dagen etter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm. Av de jeg kommer på, må det vel være da en jente i klassen min fant en bokser i sekken min. Hadde akkurat kommet hjem, og hadde ikke tømt sekken helt akkurat. hva var så flaut med det da? hadde du grist på den? :!: Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tok et bilde av kløften til en jente med hennes mobil uten at hun la merke til det. Var litt borte, så jeg husket det ikke før hun fant bildet selv dagen etter Hvordan klarte du det??? eller er rettere spørsmål; hvor gammel er du? Endret 1. februar 2005 av VTW Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Darkness|, nei, jeg hadde IKKE grist på den. Den var ikke brukt men hele klassen så det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Darkness|, nei, jeg hadde IKKE grist på den. Den var ikke brukt men hele klassen så det. Hehe.. hvor gammel er du? Alle har vel sett en bokser før? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Darkness|, nei, jeg hadde IKKE grist på den. Den var ikke brukt men hele klassen så det. so? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tok et bilde av kløften til en jente med hennes mobil uten at hun la merke til det. Var litt borte, så jeg husket det ikke før hun fant bildet selv dagen etter Hvordan klarte du det??? eller er rettere spørsmål; hvor gammel er du? Vet ikke hvordan jeg greide det..dvs husker ikke. Var vel 14 da, hun var 15. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 wow, ja her var det mye pinlige episoder! lol, keep it up guys :!: Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmmm... virker som det er mangel på _pinlige_ episoder nå... Kommer ikke på noe nå - bare enkelte greier som er litt for dumme/teite/ til å postes.. Beklager hvis dette ble litt for off-topic Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har opplevd nok pinlige episoder, de fleste av typen "tatt på fersken mens...du vet". Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har alerede laget en tråd om dette! Den finner du her! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg så en veninne/jentevenn på togstajonen, og bestemte meg for å gå bor å si hei. Jeg kommer nærmere hun, og hun strekker ut armene til en klem, så jeg klemmer hun.. og det hun egentelig skulle var å klemme kjæresten som kom rett bak meg ganske flaut ja Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal vi se.... Eg var på båt med mamma og noen andre. Så snakte noen til meg også sa at eg skulle si noe til henne. (Når vi får telefon her så har eg vane for å skrike "mamma!" og få henne til å komme å gi telefonen eller bedskjeded...) Gjett hva eg skrek høyt i en ferje stappet av folk.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Dette var på barneskolen, jeg gikk i 6. klasse, og vi hadde vært på skolebiblioteket, så jeg går oppover trappene, og tusler inn i klasserommet med trynet begravd i boka. Det dumme var at det ikke var vårt klasserom, det var det vi hadde året før. Jeg gikk inn i en 4.-klasse som hadde undervisning. Det var litt merkelig. Vi hadde ikke klasserom i den bygningen en gang. Endret 1. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har vel hatt en god del greier som kunne vert pinlig, men jeg syns det bare er morsomt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 For en god stund siden skulle jeg på do, og sa høyt ut: "Nå skal jeg tømme ryggen!". Til min store forskrekkelse ser jeg at det er ikke søsteren min som sitter ved skrivebordet, men en venninne. Da var jeg flau da! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det mest pinlige jeg kommer på nå er når vi holdt på så kom lillebroren min springende inn men han holdt kjeft om det og gikk ut Men det er heldigvis sjelden slikt skjer. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hadde sex med dama på badet til en veninne av meg på vorspiel da hun kom inn og så meg ta henne bakfra med det ene benet på dolokket. ble mange morsomme blikk og høy latter da vi omsider ble ferdige og tuslet ut i stua igjen Ellers var det en gang på videregående jeg skulle ha fremføring i noe historiegreier, hadde blitt overført til en annen skole så kjente ingen der. Er litt sjenert så jeg begynte å rødme mens jeg gikk opp. endte med at jeg bare måtte gå å sette meg igjen fordi folk satt å lo, jeg stod jo der rød som en tomat og svetta som en gris og fikk ikke frem ett ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg