bufodill Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen som har noen gode sites for topic? Har slitt med å finne gode wallpapers. Er det virkelig slik at man må ut med penger for å få tak i det? Vet det sitter en del folk med s700 og noen med gx30/32 her, så håpet noen har noen tips På forhånd takk fra en som er litt lei de få han har fått tak i... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det heter vel ikke wallpapers til mobiler?? Det heter bakrunsbilder. og, hva med å søke på google.no? Hvis du har telenor skal vel de ha noen bilder vel? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bakrunsbilder? Noen wallpapers for 240*320 oppløsning finner du bl.a. her. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Det heter vel ikke wallpapers til mobiler?? Det heter bakrunsbilder. og, hva med å søke på google.no? Hvis du har telenor skal vel de ha noen bilder vel? Tror du skjønte hva han mente, også heter det vel bakgrunnsbilder Anyway, her finner du sikkert noe Edit: og her... Endret 1. februar 2005 av tbone Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vet det sitter en del folk med s700 og noen med gx30/32 her, så håpet noen har noen tips Bagrunnbildene er ikke på 240x320, men 240x266 pga softkeys.... Sånn er det iværtfall på S700i... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) bufodill: Vet ikke hvordan det er mellom deg og Google, men den er min bestevenn Endret 1. februar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Zedge.no er fullt lovlig. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) 1. Selvfølgelig vet jeg at det heter bakgrunnsbilder på norsk. Enn å gidde å henge seg opp i det... 2. Google er en god venn, og har hjulpet meg til å finne et par steder. Men bare bedritne steder, hvor mange av bildene bare er mindre logoer som er forstørret, og ergo ser dårlige ut på en bra skjerm... Eller, at det koster penger. zedge skal vel f.eks ha penger? Rontonic: Takk Dragon: min telefon bruker hele vinduet til bakgrunnen, statuslinjen (øverst) og soft-menu-linjen (nederst) blir gjennomsiktige når man bruker egendefinert bakgrunn istedetfor et av de "themes" som er på telefonen. Litt nedtur at det iallefall ikke enda går ned å laste ned nye themes... Endret 1. februar 2005 av bufodill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå