_xeon_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har i senere tid observert prisnivå på Inspiron 8600c Prisen varierer veldig! Torsdag 27.01 kostet den 8055,- med Ati Radeon 9600Pro Turbo. Fredag 28.01 kostet den 9081,- I dag koster den 7600,- !! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Sinnsykt. Jeg satte opp en konfigurasjon nå til 9670,- Den samme kostet for 2 uker siden 13650,- Det er jo 4000 kr i forskjell! Tenk om jeg hadde kjøpt for 2 uker siden. Angrefrist akkurat ute osv. For rundt 3 uker siden fant jeg ut at 510m også hoppet mye i pris (egen tråd). EDIT: får vel legge til at jeg faktisk kjøpte en 8600 for snart 3 uker siden. Sur og sint? Ja. Irritert? Ja. Kjøpe Dell neste gang? ...nei. Klart det er min egen feil, men det er likevel lov å være sur Endret 1. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 På søndag kveld satt jeg og satte sammen en Dell Inspiron 8600c, som endet på 10 105 kroner. DEtte var da med Radeon 9600, DVD brenner, som jeg kun la til. I dag kunne jeg også oppgradere CPU til 1.6 GhZ, og prisen kom på 9120. Ufattelig. Neste så jeg er nødt til å bestille en nå Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nå som det er gratis dobling av minne, fra 256 til 512 mb, er det noen som vet om det et 1x512 eller 2x256 ?? Jeg vil gjerne ha med 1x512, og heller selv oppgradere minnet. De skal jo ha over 2000 kr ekstra fra 512 til 1024 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sinnsykt. Jeg satte opp en konfigurasjon nå til 9670,-Den samme kostet for 2 uker siden 13650,- Det er jo 4000 kr i forskjell! Kan vel nevne at dagens pris (for nøyaktig det samme ja) er 11.243 kr. Dell er rare. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Synes dette er grunn god nok til å ikke være kunde hos Dell jeg. Angrer sånn på kjøpet av 8600C. Men det var et tilbud gjennom jobben. (hjemme pc) Men jeg skal aldri mer handle hos Dell. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dell suger Fordi de har lavere priser enkelte dager? Dell kjører ALLTID et tilbud på produktene sine. Ofte er det dobbelt minne, men noen ganger er det raskere CPU og større harddisk o.l. Jeg ville ikke kjøpt en Dell hvis dagens tilbud var dobbelt med minne. Dette er en av de "dårligste" tilbudene de bruker å ha. Vent en uke, og du kan få et mye bedre tilbud. Det beste er når du får lengre on-site support. Lenke til kommentar
_xeon_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Litt merkelig at Dell kjører slike tilbud. -Vil tro at det skaper flere misfornøyde kunder enn fornøyde. Ringte opp Dell kundeservice her om dagen, de kunne fortelle at prisene ble endret hver torsdag til fredag. Men utover det ville de ikke kommentere spesialtilbud. Skal man kjøpe Dell kan det nok lønne seg å overvåke prisene en stund før man kjøper. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette er da ikke merkelig i det hele tatt. Disse maskinene selges til konsumermarkedet, og der er dette en velkjent markedsstrategi. Dagligvareforretningene gjør det hele tiden, møbelkjeder og elektrokjeder likeså. Hvis du foretrekker å handle på Rema istedet for Rimi av prinsipielle grunner, fordi du slipper å forholde deg til supertilbud du får slengt i fleisen, så er det greit. Men ellers kan det være greit å følge med i tilbudsavisene. Dell har konkurransedyktige priser til vanlig. At man av og til kan gjøre et varp kan da umulig være negativt...? Geir Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Dette er da ikke merkelig i det hele tatt. Disse maskinene selges til konsumermarkedet, og der er dette en velkjent markedsstrategi. Dagligvareforretningene gjør det hele tiden, møbelkjeder og elektrokjeder likeså. Hvis du foretrekker å handle på Rema istedet for Rimi av prinsipielle grunner, fordi du slipper å forholde deg til supertilbud du får slengt i fleisen, så er det greit. Men ellers kan det være greit å følge med i tilbudsavisene. Dell har konkurransedyktige priser til vanlig. At man av og til kan gjøre et varp kan da umulig være negativt...? Geir Jada ! Er enig med deg med filosofien. Noen må jo sysselsette en del folk i systemet.... Vel! Dell var en av de aller beste leverandører i sin tid, ikke mange som kunne slå dem i slutten av 80-tallet og videre til slutten av 90-tallet, så det så... De hadde b.la de beste config og ytelse i den tiden men hva nå da ? Endret 4. februar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå