SoW Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en sub på europris. Til denne trenger jeg en forsterker. Hvilken er den billigste jeg får ? Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1065 burde duge hvis subben fra europris er av typen jeg tenker på.. får sikkert billigere på qxl forresten.. Morten Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du finner mye "gull" på QXL. Det er spesielt mye crappy forsterkere som selges til en billig penge der. Men ikke by på det første og beste. Det er ofte samme forsterkeren kommer flere ganger. Bruk litt tid der, og jeg kan garantere deg at du kan gjøre et mye bedre kjøp enn den "Caliber CA-2260". Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) edit: jaja, så skjønte ikke jeg at det var en bilforsterker.. Endret 2. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
SoW Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Du finner mye "gull" på QXL. Det er spesielt mye crappy forsterkere som selges til en billig penge der. Hva med denne? Forsterker Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hvis du har tenkt å bare bruke den på en sub så er det vel kanskje litt overkill å kjøpe en 4 kanals forsterker (bridgeable til 2). du trenger ja bare en monoblokk evt. en 2 kanals (brokabla til 1). morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå