Jørnan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva er den ultimate duppeditten som har alt? Er helt duppedittfreak. Har prøvd alt fra klokker med gps, kalkulator, taleopptak, DVD spillere på størrelse med en DVD, og selvfølgelig PDAer, mp3 spillere, og en haug med andre ting, men hva er den ultimate duppeditten som har ABSOLUT ALT (nesten)? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tror egentlig ikke at det er en ting som har alt, for hva skal vel selskapet leve av etter at de har matet alle kravene til en bruker? edit: Du kan jo sjekke ut high-tec dassene de har i japan - mange knapper! Endret 1. februar 2005 av PoWit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noe som var veldig "kult" for mange år siden var sånne Chronograph-klokker. Oversized greier med 200 funksjoner man aldri har bruk for som kalkulator, verdenstider, dybdemåler, stoppeklokke, og masse annet. Sto alltid i postordrekataloger. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Noe som var veldig "kult" for mange år siden var sånne Chronograph-klokker. Oversized greier med 200 funksjoner man aldri har bruk for som kalkulator, verdenstider, dybdemåler, stoppeklokke, og masse annet. Sto alltid i postordrekataloger. Link? Ps. Du får bruk for stoppeklokke og kalkulator. Men verdenstider er nok noe du ikke får så mye bruk for nei. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Etter min mening Fujitsu Siemens Pocket Loox 720. Den har etter min mening alt en ''Dupeditt'' skal ha Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Etter min mening Fujitsu Siemens Pocket Loox 720.Den har etter min mening alt en ''Dupeditt'' skal ha Har du litt info om den . Sånn som minne, minnekort, bt ir... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Etter min mening Fujitsu Siemens Pocket Loox 720.Den har etter min mening alt en ''Dupeditt'' skal ha Har du litt info om den . Sånn som minne, minnekort, bt ir... Spesifikkasjoner: Pocket LOOX 720 Type Handheld with integrated Bluetooth™, Wireless LAN, VGA display and camera Software Microsoft Windows Mobile™ Software 2003 for Pocket PC Second Edition Available languages English, German, French Processor Intel® PXA272 processor with 520 MHz Memory (MByte) Flash memory (ROM): 64 System memory (RAM): 128 Display 3.6-inch VGA, 480 x 640 pixel, 65.536 colors, transflective TFT touchscreen, LED backlight Battery 1640 mAh Lithium Ion, exchangeable Operating time: Standby: up to 350 hrs operating: up to 12 hrs (depending on usage) Weight (kg) App. 0,170 Dimensions (H x W x D) in mm 122 x 72 x 15.2 Interfaces Interfaces / Data: Consumer IrDa, USB slave, USB host, serial (RS232), Bluetooth and Wireless LAN (IEEE 802.11b) integrated Interfaces / Audio: Built-in microphone, speaker, headphone (3.5 mm), reiceiver for VoIP calls Expandability SD/MMCard slot with I/O functionality, Compact Flash Card type I and II Ergonomic features Advanced one hand usage, five way navigation button, TouchScreen for stylus and fingertip, 5 customizable application buttons, radio LED Applications - Fujitsu Siemens Computers SpeedMenu - Fujitsu Siemens Computers CONNECTMOBILITY-E2C - Fujitsu Siemens Computers Panning - Fujitsu Siemens Computers Keylock - Fujitsu Siemens Computers Backup - Pocket Outlook - Pocket Word - Pocket Excel - Calculator - Pocket Internet Explorer - Terminal Services client - MSN Messenger - Windows Media Player 9 for Pocket PC - Pictures - Camera applications - Transcriber - Voice recorder - Jawbreaker - Microsoft Active sync 3.7.1 - SyncSoftware support (MS Outlook 98, 2000, 2002, 2003, XP) Additional software Via attached software voucher www.pocketloox-choice.com Special features Integrated camera: 1.3 megapixel; integrated picture and video capturing with integrated flash ----- Jeg kjøpte min på lørdag Edit: sjekk min signatur for mer info og bilder av den Endret 1. februar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Den er nesten perfekt. Har bare noen få spørmål igjen. 1. Kan du ringe med den? 2. SMS, MMs EMS, E-Post...? 3. 3G? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Den er nesten perfekt. Har bare noen få spørmål igjen. 1. Kan du ringe med den? 2. SMS, MMs EMS, E-Post...? 3. 3G? 1. Nei 2. Nei, Nei, Nei, Ja 3. Nei Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Den er nesten perfekt. Har bare noen få spørmål igjen. 1. Kan du ringe med den? 2. SMS, MMs EMS, E-Post...? 3. 3G? 1. Nei 2. Nei, Nei, Nei, Ja 3. Nei Ellers ganske perfekt. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har en pocket loox 720 som jeg sender melding med gjennom det trådløse nette her hjemme, jobb og rundt ellers. Koblert meg bare opp mot mother.no. Jeg ringer også mine nermeste gjennom nett ved å bruke et program som heter skype. Skype er gratis å funker utmerket. (Krever internett.) Den har ikke 3g men har du internett tiljengelig så har den alle funksjonene til 3g bare 100 ganger bedre og raskere. Jeg ser film på den med super kvalitet. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Konge at den har "Jawbreaker" da.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Konge at den har "Jawbreaker" da.. Utrolig gøy spill! :!: Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 den råeste av alle duppeditter må være samsung m400. den har alt kan jo nevne noe. FM mottaker men det er jo ganske normalt på mobiler TV mottaker GPS et sinsykt rått kamera WLAN. jeg holdt på og bestille dn fra kina men jeg klarte og styre meg i siste liten Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 den råeste av alle duppeditter må være samsung m400.den har alt kan jo nevne noe. FM mottaker men det er jo ganske normalt på mobiler TV mottaker GPS et sinsykt rått kamera WLAN. jeg holdt på og bestille dn fra kina men jeg klarte og styre meg i siste liten Har den VGA-Skjerm? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 den råeste av alle duppeditter må være samsung m400.den har alt kan jo nevne noe. FM mottaker men det er jo ganske normalt på mobiler TV mottaker GPS et sinsykt rått kamera WLAN. jeg holdt på og bestille dn fra kina men jeg klarte og styre meg i siste liten Har den VGA-Skjerm? Tviler jeg på... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hva er prisen på denne Samsungen? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 den råeste av alle duppeditter må være samsung m400.den har alt kan jo nevne noe. FM mottaker men det er jo ganske normalt på mobiler TV mottaker GPS et sinsykt rått kamera WLAN. jeg holdt på og bestille dn fra kina men jeg klarte og styre meg i siste liten Specs? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Siden dere er så glade i å bruke den kommentaren, så kan dere få smake på den selv engang: SØK SØK SØK Men siden jeg eier et hjerte av gull ()så skal jeg la dere få en liten hjelpende hånd: -Er ikke blandt de nyeste telefonene, kom i August 2003, hovedmarkedet (det eneste markedet?) var Korea. -Specs. fra Microsoft sine sider. -Speces fra 3gtoday.com Endret 1. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå