Gå til innhold

Har du hatt/skal ha nasjonale prøver?

-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en times dødtid på slutten av hver oppgave. Når klokken var halv-to spurte læreren "Hvor mange er det egentlig som ikke er ferdige?" ingen svarte og vi fikk gå hjem. Egentlig skulle prøven vare til 3, men det passet egentlig ganske fint siden jeg slapp å få fravær pga. teorikurs.

Lenke til kommentar

Så ble jeg ferdig med Norsk Skriftlig. Overraskende bra oppgaver, mye bedre enn vanlige norsk tentamen!! Dette er de beste stiloppgavene jeg noen gang har hatt :w00t: Hvis bare engelsk nasjonal prøve kunne hatt noen lignende oppgaver :roll: Skrev tilsammen ca. 7sider, og hadde ikke ingen tidsproblemer. I 6timers tentamen stresser jeg nesten hodet av meg :ermm:

Lenke til kommentar

Oppgaven om Mars var grei nok, men å drøfte store spørsmål som: "Hvem er jeg?", "Hvor kommer jeg fra?", "Hvorfor er jeg her?" må være noe av det noe mest tåpelige som har blitt gitt til en 15-åring opp igjennom tidene. Mine 2,5 sider var full av tull og vås jeg absolutt aldri hadde funnet på å tenke over i den koselige hverdagen min. :hrm:

Lenke til kommentar

Er da bare tull å boikotte prøvene voks opp! 90% av de som boikotter gjør det uten mening... Blir på samme måte som det er kult å være dårlig i matte og hate utlendinger! Voks opp...

Dere som boikotter vet vel ikke en gang hvorfor dee gjør det! (vel på forumet her kanskje men ikke de fleste)

Er j osånn at en ikke tør ta prøven! herregud. Fint elevene sier sin mening og stiller hardt mot hardt, men da skal de vite hva de gjør og ikke bare gjøre det!

De prøvene er kjempe fine da de får øket standaren på skolen. kartlagt hvor det er dårlige lærere osv! Etter min mening kjempe bra tiltak for dagens grunnskole er 80% håpløs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...