rob|n Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vist du er intresert kan den som vil ta prøvene.. Dei som ikkje har planar om å ta dei kan levera blankt om dei vil. Det er frivillig, så kvifor laga ein helsikkens diskusjon om noke sånt ? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal ha norsk skriving i morgen. Ser ikke akkurat frem til det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er sjuk i dag, så jeg slipper nasjonalprøven i norsk Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er sjuk i dag, så jeg slipper nasjonalprøven i norsk Så du "slipper" ? Det er da noe du velger selv om du vil eller ikke Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sitter i prøven nå... Laptop å wlan under jakka. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 På skriveprøven i dag satt jeg og først stirret ut i luften en time etter at jeg var ferdig med del 1, så satt jeg og stirret ut i luften i enda en time etter at jeg var ferdig med del 2. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Satt 45 min med den første delen i dag, så stakk jeg og kom tilbake til del 2 startet. Da satt jeg med den i 45 min og stakk hjem... Tåpelig prøve Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde norsk idag, det ble fra 08.30 til 14.30. Og vi fikk ikke gå før 14.30, så om du ble ferdig 10.00, så måtte du sitte tiden ut. Uh, kom ut på dagen så var iPoden tok for batteri! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde 5-timers norsk i dag... Gørrkjedlige oppgaver om Mars... Oppgaven var i to deler, og alle som ikke boikottet ble ferdige flere timer før tiden.. Satt å stirra i veggen i 4 timer uten å få gjort en dritt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ble en times dødtid på slutten av hver oppgave. Når klokken var halv-to spurte læreren "Hvor mange er det egentlig som ikke er ferdige?" ingen svarte og vi fikk gå hjem. Egentlig skulle prøven vare til 3, men det passet egentlig ganske fint siden jeg slapp å få fravær pga. teorikurs. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nasjonalprøver = noe tøys! Jeg boikotter hele drittet! Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde norsk nasjonal prøve idag. vi skulle skrive to stiler som burde være på ca 5 sider tilsammen. jeg skrev kanskje 4 linjer Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så ble jeg ferdig med Norsk Skriftlig. Overraskende bra oppgaver, mye bedre enn vanlige norsk tentamen!! Dette er de beste stiloppgavene jeg noen gang har hatt Hvis bare engelsk nasjonal prøve kunne hatt noen lignende oppgaver Skrev tilsammen ca. 7sider, og hadde ikke ingen tidsproblemer. I 6timers tentamen stresser jeg nesten hodet av meg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Oppgaven om Mars var grei nok, men å drøfte store spørsmål som: "Hvem er jeg?", "Hvor kommer jeg fra?", "Hvorfor er jeg her?" må være noe av det noe mest tåpelige som har blitt gitt til en 15-åring opp igjennom tidene. Mine 2,5 sider var full av tull og vås jeg absolutt aldri hadde funnet på å tenke over i den koselige hverdagen min. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg skal fullføre alle de nasjonale prøvene, og jeg skal gjøre mitt beste. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Boikott Satt å strikka Ja, du så rett Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hele opplegget suger max! fatter ikke at staten gidder og bruke 110 millioner kroner på det ass! synes at stiloppgavene var greie men jevli tåplige igrunn Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 I tillegg har den idiotiske skolen vår vedtatt at dette teller på karakteren. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 I tillegg har den idiotiske skolen vår vedtatt at dette teller på karakteren. Det gjorde skolen vår og Kunne vi ikke bestemme det selv egentlig? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er da bare tull å boikotte prøvene voks opp! 90% av de som boikotter gjør det uten mening... Blir på samme måte som det er kult å være dårlig i matte og hate utlendinger! Voks opp... Dere som boikotter vet vel ikke en gang hvorfor dee gjør det! (vel på forumet her kanskje men ikke de fleste) Er j osånn at en ikke tør ta prøven! herregud. Fint elevene sier sin mening og stiller hardt mot hardt, men da skal de vite hva de gjør og ikke bare gjøre det! De prøvene er kjempe fine da de får øket standaren på skolen. kartlagt hvor det er dårlige lærere osv! Etter min mening kjempe bra tiltak for dagens grunnskole er 80% håpløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå