[E.T]SomEThinG Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Lurer litt på hvorfor alle synes at denne harddisken bråker så j*vlig? Jeg har en slik, og den bråker nesten ikke. Mulig at det er fler modeller av 60 gxp, men jeg har i hvertfall ibm deskstar 60 gxp(den som vant test i pcpro) og den bråker ikke... Ellers har jeg en 12,5 GB compaq m0kk fra 1998 (1842?) som bråker helt forj*velig (jeg passer på språket...), ca 10 ganger mer. IBM er ikke Bråkete!!! Lenke til kommentar
shorin Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hmm,det er i hvertfall den delen som bråker mest i min pc.Ibm'n min har en høy vine lyd som "skjærer "igjennom lukk te dører!*snufs jeg savner deg fijutsi* Skal aldrig mere ha ibm.Kanskje din virker stille pga.1:du kjøpte den brukt og forrige eier har brukt ibm-tools og skrudd ned akustikken(og dermed ytelsen) 2:de andre komponentene dine bråker mere enn hd :smile: 3:bruk mere q-tips J/K mine 2 cent Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Kjøpte den på komplett til jul 20012002 og jeg har bare papsttemperaturregulerte vifter ellers... Som sagt bråker min comfuck mye mer enn ibm... mvh Øyvind og 3: Jeg stikker q-tips inn den ene siden og tar den ut på den andre siden av hodet hver dag(kommer mystisk ekko hver gang noen snakker, hmm)... :smile: [ Denne Melding var redigert av: [E.T]SomEThinG på 2002-06-18 16:50 ] Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 IBM bråker ikke, de går bare i stykker Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Til forfatteren: les her: http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...article&dId=180 Min 60GXP krasjet nylig og et par uker senere skjedde det samme til en annen jeg kjenner. Nå er enda en annen jeg kjenner fått lyder fra sin HD som tyder på lignende utfall. Ta backup. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 23:19, [bZ]cy_demon skrev:IBM bråker ikke, de går bare i stykker enig med deg. min 45gb låt som ei sur mekanisk katte med 60000v i ræva etter et halvt år, før takka for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå