Gå til innhold

skal jeg gå for dette fra whitebox?

Anbefalte innlegg

jeg bestilte en Aopen 1557GLS hos whitebox for en stund siden. det tokk to uker og jeg hørte rett og slett ikke en dritt fra dem, derfor skrev jeg mail til dem for og avbestille pc'en på grunn av altfor sen levering og manglende kontakt mellom kjøper og selger.

da fikk jeg både en mail og en telefon fra whitebox der de skrev at jeg kunne PC'en oppgradert til den nye Aopen 1558 med sonoma uten noe pristillegg.

det hørtes veldig fristende ut, men jeg har hørt så mye dårlig om whitebox at det hele har blit en utrolig dilemma.. hva skal jeg gjøre?? :hmm:

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk ja, så avbestiller du bare hvis det tar lang tid, men man kan ALDRI vite hva whitebox folka finner på. De er slue som reven :whistle:

er fristende, men er ikke bare det at det tar lang tid.. men produktet dems.. og sånt er dårligere en netshop foreksempel. samt at de har dårlig serlvice osv.

Lenke til kommentar
Takk ja, så avbestiller du bare hvis det tar lang tid, men man kan ALDRI vite hva whitebox folka finner på. De er slue som reven :whistle:

er fristende, men er ikke bare det at det tar lang tid.. men produktet dems.. og sånt er dårligere en netshop foreksempel. samt at de har dårlig serlvice osv.

det stemmer nok veldig bra. whitebox er billig det er igrun alt. netshop sin er litt dyrere(mener eg å hugse) men du får også servicen som du fortjener..

så kommer ann på hva du veier mest. service eller ytelse ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...