Gaupa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei, Jeg har en Nokia 6230 og en datakabel til denne modellen. Hvordan skal jeg gå frem for å få brukt telefonen som mobil via GPRS? Har allerede lastet ned Nokia PC Suite. Synes å huske at jeg har sett en guide for dette en plass, men jeg finner den ikke igjen. Mobiloperatøren min er Chess! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 - Telenor dekning - Netcom dekning Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er chess sitt oppsett som skal være på telefonen GPRS (General Packet Radio Service) -------------------------------------------------------------------------------- - raskere surfing Dagens GSM overfører fra Internett med en hastighet på 9,6 Kbps (kilobite pr sekund). GPRS overfører med rundt 40 Kbps. Hastigheten avhenger av kapasiteten i nettet og telefonen. Tjenesten er inkludert i alle GSM-abonnement. Automatisk oppsett av GPRS: (kun Telenor-dekning) For automatisk oppsett trykk her Manuelt oppsett av GPRS: (Telenor-dekning) 1. Startside: http://wap.chess.no/ 2. Tilkoplingstype: kontinuerlig 3. Tilkoplingssikkerhet: av 4. Databærer: GPRS 5. GPRS-tilkobling: Ved behov 6. GPRS-tilgangspunkt/APN: wap 7. IP adresse: 010.010.010.010 8. Godkjenningstype: normal 9. Brukernavn: dj 10.Passord: dj Manuelt oppsett av GPRS: (Netcom-dekning) 1. Startside: http://wap.chess.no/ 2. Tilkoplingstype: kontinuerlig 3. Tilkoplingssikkerhet: av 4. Databærer: GPRS 5. GPRS-tilkobling: Ved behov 6. GPRS-tilgangspunkt/APN: wap.netcom.no 7. IP adresse: 010.254.254.010 8. Godkjenningstype: normal 9. Brukernavn: wap 10.Passord: netcom Se også Priser (16.02.2004 21:02:57:eWay, Administrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå