Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være noe av den mest talentløse hjemmesiden

jeg har sett på lenge.

Gi meg cpu i stedet.

Jeg trenger en gammel r0ten maskin.

Selger du noe så mail meg før du ødelegger utstyret.

Så har vi det der med orddeling på hjemmesider, herrefred, greit nok, denne fyren var nok 11-12år men..

Lenke til kommentar

kebab: ikke nuke meg da! :wink:

blir stilig, bare du gjennomfører det godt nok. og vi vil ha høykvalitetsbilder :wink:

du skal vel ha flatscreen eller MANGE lcd-displays? hadde vært stilig det da; en hel skjerm gjennom parallellporten og seriel :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 01:47, mrf00rk skrev:

Dette må være noe av den mest talentløse hjemmesiden

jeg har sett på lenge.

Gi meg cpu i stedet.

Jeg trenger en gammel r0ten maskin.

Selger du noe så mail meg før du ødelegger utstyret.

Så har vi det der med orddeling på hjemmesider, herrefred, greit nok, denne fyren var nok 11-12år men..

sida er ikke ment for å være bra ..

og jeg selger ikke ting jeg SKAL drepe .. neste er et MoBo ... (men det har noe å si i KPC-N1 i en stund til så det venter jeg med)

Lenke til kommentar

enkelte vet bare ikke hva de skal finne på hehe

det der med koffert prosjektet er jo kult nok da men begynner ikke det der å bli litt for kjent da , synest alle driver med kofferter jeg :smile:¨

og det med å ødelegge en cpu ! hva i allverden er godt med det da ? alle kan ødelegge en cpu men wat`s the point ?? og den hjemmesiden , tja ! den fungerte ivertfall ikke for meg , link eller ikke link, tror nok den siden er nede ja :smile:

og please !!! ikke komenter dette da dere , får bare mere å skrive om hehe

ps . har holdt på med computere i over ti år og kjønner fremdeles ikke poenget med å ødelegge en cpu LOLOLOL

Lenke til kommentar

Quote:

Kebab GUD skrev (2002-06-20 00:17):

den CPUen er roten av allt ondt..

drepte den fordi har hat den i 2-3 år (husker ikke helt) og har bare vert problem med den (jeg skulle vet tatt chipsettet men men)

og sida er ikke ment for å være bra..

Inspirert av Prosjektet ditt med den gamle p3`en så skal jeg vræke min XP1700+.

Driver og pøsnker ut en måte og ødelegge dne på.

Hittil så er det beste jeg har funnet på at jeg kobler noen ledninger til noen punner og kobler de til et bilbatteri.

Hvis man regner etter så vil strømmen bli ENORM hvis vi kobler det på et bilbateri.

Tror jeg skal velge en ledning med et tversnitt på 0.75 for og se isolasjonen renne av.

Gleder meg allerede.

Og jeg tror ikke CPUen takler en så høy strøm som bilbateriet kan levere.

Holder på med ohmeteret og måler hvor stor motstand det er mellom hver pinne nå.

Lenke til kommentar

fy **** så du sliter! knuse en fint brukbar cpu! den kjører jo heilt fint med cs så da er alt bra! hadde jeg vert deg ville jeg ha lagt nettverk mellom alle maskinene du har knust go heller knust alle vennene mine i cs! du er bare domm du! foresten så skriver jeg på en maskin med p3 500MHz. gla du ikke eiger denfor den sin skyld. Du sliter!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-20 20:26, muv skrev:

fy **** så du sliter! knuse en fint brukbar cpu! den kjører jo heilt fint med cs så da er alt bra! hadde jeg vert deg ville jeg ha lagt nettverk mellom alle maskinene du har knust go heller knust alle vennene mine i cs! du er bare domm du! foresten så skriver jeg på en maskin med p3 500MHz. gla du ikke eiger denfor den sin skyld. Du sliter!

hvis det er noen her som sliter så er det du ..

og for alle dere som klager over at jeg DREPTE den CPUen !!GI PHAEN!! det var kofferten som var poenget med denne tråden ...

PS: den er foresten ferdig .. skal oppdatere sida snart

www.gfx-hysteria.com

7p7 = religion og et politisk parti!

[ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-06-20 22:07 ]

Lenke til kommentar

CFD: ikke skyt den stakkars XP CPU`en, jeg kjøper den (er drit lei av duron 900, trenger ny leke :smile: ) Tøff koffert :smile: Skjønner ikke hva som er poenget med å klage på at sida ikke ser pen ut, men hvis det var noen bilder som ikke funka i sta er jo saken en ganske annen.. Jeg fikk i alle fall sett bilder, selv om de var av relativt begrenset kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...