L O G I M A N Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har FW 25 på min M65, og dette er den siste de har lagt ut på siemens sine hjemmesider. Nå har det gått en god stund siden det har kommet noen ny oppgradering, men hva er den alller siste FW som servicesenterene har osv? Er det mulig å få tak i FW andre steder enn på siemens sine sider? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kun fra Siemens hvis du vil beholde garantien og ikke risikere å ende opp med død mobil ja. FW42 skal visst være på vei snart... Hva sentrene har nå aner jeg ikke. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Joda, Siemens sider er vel det sikreste....men det er godt å høre at FW 42 snart er på vei =) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hoppe fra FW 25 til FW 42.. alle i mellom da? Lenke til kommentar
tomf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan finner jeg ut om jeg har den siste firmware innstallert på min M65? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Finne ut FW-versjon: Tast *#06# og trykk venstre menytast. Her står diverse informasjon om telefonen, og der i blandt; FW versjon. Du kan også trykke videre med venstre menytast, for å få mer informasjon, eller teste mobilen for feil. FW25 er den nyeste offesielle oppdateringen. FW36 er også ute, men ikke helt offesiellt. Denne ligger på Siemens sidene, men det er ikke lagt link til den. Her er direkte link: <linken kommer> FW41 inneholder alle bug-fixene i fra 36, men er kun ute i en service-installasjon med programmet WinSwup. Denne er ulovlig å linke til, men bare PM meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå