P-in-P Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rettelse: VELDIG irriterende problem med MX1000! Har hatt MX1000 en stund nå (siden i sommer eller no) og hele tiden har jeg hatt problem med scrolln på den! Det har seg slik at når jeg scroller nedover en side kan den dinne ut at den vil hoppe laaangt ned på siden så jeg må scrolle opp igjen! Dette kommer i "bølger" med en mer elller mindre rytme! Noen som vet hva det er og/eller vet hva en kan gjøre for å hindre dette? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du har nyeste driver? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Nei... Viste rett og slett ikke at det hadde kommet nye SetPoint drivere, men det skulle da ikke være noe problem uansett Edit: Laster ned de nyeste driverne nå. Skal si ifra når jeg har fått testet dem. Endret 1. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror faktisk at det hjalp Takker så INDERLIG mye Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Stenges grunnet meget lite beskrivende emnetittel. Bruk en som beskriver tråden best mulig. Tråden er dessuten avsluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg