RolloThomasi Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Med de forrige driverne (Release medio mai) ville GTA3 og Morrowind henge fullt og helt og når jeg restarter ville XP si at det var problemer med ATI2DVAG.dll eller noe som forårsaket hangen. I tillegg kunne maskina henge seg når jeg f.eks. så på film, med samme klage. Med de siste driverne henger det sjeldnere og jeg husker ikke helt om jeg får den feilmeldinga lenger, men det hender i hvertfall at det henger seg opp. Kan det være noe BIOS instillinger som gjør dette? 8500LE built by ATI på kt7r med winxp. Med disse nye driverne (13. juni) er også skodda i gta3 blitt helt ugjennomsiktig, sånn at jeg må jukse for å klare å se noe når det er overskyet, dette skjedde ikke på de forrige driverne. Noen som vet om noen innstillger som kan fikse dette? Takk på forhånd Thomas Støa Pettersen Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 har også readon8500 har problem med gta3 noen ganger blir spillet så tåkete at man ikke ser en dritt. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 akkurat mitt problem. Du har ikke funnet noen løsning på det? "skincancerforme" er eneste løsningen jeg har funnet, men det er jo væreffektene som er stilige. kjedelig å bare kunne spille i fint vær... Lenke til kommentar
Johan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Minner om at det netopp har blitt lansert en ny driver. Det hjalp meg med grafikk korrpusjon i dungeon siege Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Vet hvordan.. http://www.rage3d.com/board/showthread.php...ht=gta+catalyst der, det er fett Lenke til kommentar
traveler Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Installerte i går et Hercules ATI Radeon 8500 LE. Har ikke fått det til å fungere skikkelig enda. Makinen henger seg hver eneste gang fra 2-15 minutter. Noen ganger trenger jeg 5-6 restarter før jeg får faanskapet opp igjen. Kjører XP og har hentet den siste driveren på Hercules sidene. men den er vel egentlig ikke den siste (?). Får akkurat det samme om at ATI2DVAG forårsaker en alvorlig systemfeil. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Har prøvd eldre drivere og nye... installert og avinstallert. Kanskje noen har erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jepp, driverne er et helvete fremdeles. Drister meg til å si såpass. *vente i spenning på autokorrekturen* Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Noen som har testa ut de nye driverene fra Omega? Er selv i ferd med å kjøpe et Radeon 8500LE 128 MB kort produsert av Hercules. Hadde tidligere et Radeon 7500 kort produsert av ATI og opplevde aldri noe driverproblemer med det kortet. Lenke til kommentar
Buzzer Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Her kommer en link til patch for catalyst driver 02.1 som er de siste hercules 7.72 driverne. http://www.ati.com/support/infobase/4046.html Elles så vil jeg si kjøp kort built by ATI. Alt er bedre, komponenter og bios :smile:. [ Denne Melding var redigert av: Buzzer på 2002-07-12 00:41 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-06-18 01:12, Danny skrev:har også readon8500 har problem med gta3 noen ganger blir spillet så tåkete at man ikke ser en dritt. Det skjedde med meg også. Alt blir nesten helt hvitt når det er mørkt eller tåke. Men det funker fint etter at jeg skaffet meg de nyeste beta driverne. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 OHH FOR ALL DEL, LEST DEN FORRIGE POSTEN MIN! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Rafael: det er jo ingen løsninger på problemene våre der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå