MasterS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann alle sammen. Jeg tenkte jeg skulle lage en koblingsboks for å koble harddisker osv til. Tenker da usb fra den stasjonære og inn i en liten boks. Den har da tilkoblingsmulighet for 3,5" og 2,5" disker. Kan ikke finne informasjon om dette, håper noen kan hjelpe. Dette tenker jeg på for å hente inn data fra gamle disker osv... Noen som har forslag ?? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Om du tar turen til ebay.de finner du hd kabinetter dersom du søker på "USB Gehäuse" og kan lett finne en til 200-300,- Samtidig kan du lete etter overgang fra 3.5 til 2.5. Så er det bare å finne frem finèr platene, trelimet og hammeren. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hei. Tenker litt anderledes. Ønsker meg en boks som kan inneholde minimum 2 disker. En 2,5 disk under en 3,5 disk, samt kunne bytte diskene enkelt, slide inn / ut. Dette begynner å bli et must for support. Endret 1. februar 2005 av MasterS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå