JZA Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=172755&cat=112 Ifølge Vollvik er noe av forklaringen til at så mange av kundene er fornøyde, er at de blir ringt opp personlig av en av Chess sine ansatte når du blir ny kunde. Da bare lurte jeg på om dette virkelig var tilfelle, hvor mange av dere har blitt oppringt? Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg ble på begge aboene Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen som har ringt meg ... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 De ringte meg for å sjekke om jeg virkelig eide abbonementet bare, sa ikke noe mer og lurte på mitt navn etc og de opplysningene jeg hadde oppgitt (måtte bare bekrefte de). Men det er lenge siden nå, tror det var 2002 og er nå fornøyd netcom kunde Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ble oppringt da jeg skiftet til Chess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det eneste jeg har sett/hørt fra Chess etter jeg byttet fra Netcom for 2 års tid siden, er fakturaene som dumper ned i postkassa av og til Lenke til kommentar
Leben Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ble også oppringt når jeg byttet til Chess. Samt at de ringte et par mnd senere å lurte på om jeg var fornøyd. Men misstenker at de ville pakke på meg et dyrere abo da. Hehe. Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ring-kontant. Ble ikke opprimgt her. Sosial syk Lenke til kommentar
tmarcusk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har heller ikke blitt ringt opp, selv om jeg er chess king kunde. Sendte inn en forespørrsel forrige uke, og lurte på om de skulle senke samtale prisene litt for å ikke snakke om gprs prisen. Det gikk ikke, men de ga king kunder halv abnm pris 2året og gratis fra 3 og utover. Lenke til kommentar
evila Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noe nytt dem har begynt med? Har vært Chesskunde siden i over 2 år, aldri hørt så mye som et pip fra de.. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ringte ikke meg. Har vært kunde i ca 1,5 år.... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eneste jeg har hørt, er da de ringte for å bekrefte at jeg skulle ha abonnement. Ellers har det vært tyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå