poffer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har et slikt kort http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=146900 og etter noen få timer bruk er det begynnt å bråke nå forferdelig. Har studert dette vel og lenge nå uten å plukke av kjølern/vifta for da ryker vel garantien..? og jeg tror lyden kommer av at hele kjøler opplegget ligger å vibrerer mot cpu. Noen som har noen forslag hva jeg kan gjøre for å få stoppet "kjeften" på dette monsteret eller skal jeg bare sende det i retur Lenke til kommentar
poffer Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Ulyden kom fra vifta.... Jævla dritt!!! Angrer på at jeg kjøpte dette kortet. Blir returnert så fort som F Endret 1. februar 2005 av poffer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ulyden kom fra vifta.... Jævla dritt!!! Angrer på at jeg kjøpte dette kortet. Blir returnert så fort som F :!: Skulle ikkje forundre emg. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bytt vifte til f.eks. Zalman VF700-serien. Da blir du kvitt all lyd (kun 18 db). Lenke til kommentar
poffer Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ulyden kom fra vifta.... Jævla dritt!!! Angrer på at jeg kjøpte dette kortet. Blir returnert så fort som F :!: Skulle ikkje forundre emg. Hahaha morsom du....... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ulyden kom fra vifta.... Jævla dritt!!! Angrer på at jeg kjøpte dette kortet. Blir returnert så fort som F Dette blir for dumt. Bare for at du har fått et kort med ei løs/defekt vifte, gjør ikke dette til et drittkort. Den defekten kunne du fått med et hvilket som helst kort. Har selv hatt det samme kortet ei godt stund nå, og det fungerer som en drøm. Så og si lydløst Lenke til kommentar
poffer Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Jævla drittkort???? hvor har du det i fra? Det som var DRITT var at jeg fikk et kort med deffekt vifte! Jeg er ikke komplett idiot heller og vet godt at det kan være feil på uansett hva man kjøper så innlegget var ikke ment som noe utskjelling av Gainward. I starten hørtes det ut som om lyden kom av at hele kjøleelementet/viften vibrerte mot cpu. Virket for meg sannsynlig siden hele kjøleopplegget virket skranglete. Tilslutt så oppdaget jeg at lyden kom kun fra selve viften og det periodisk.... Kan jo nevnes at jeg snakket med pcutstyr.no om dette og da kunne de fortelle at de også tidligere hadde hatt reklamasjoner på viftene til gainward.... Uansett så får jeg et nytt kort og d av en annen fabrikant. Tar ikke sjansen på samme typen hvis dette med viftene er et generellt problem. Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har samma kortet.. mest stillegående kortet jeg har hatt.. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Kompis av meg kjøpte dette kortet (PCIe), men han kjøpte HK med AGP slot, så når jeg kjøper meg ny PC nå så blir det dette kortet. Men er det noe forskjell på "GOLDEN SAMPLE, GOES LIKE HELL"? regner med det når det er dyrere osv.. Edit: Leif was here Endret 2. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har samma kortet.. mest stillegående kortet jeg har hatt.. Enig:) - - - Synd med noe som må være defekt kort, returner og få deg et nytt Gainward kort, anbefalles på det sterkeste! Lenke til kommentar
albe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kast vifta og montèr vannkjøling Lenke til kommentar
perstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 enig med albe der, men hvis du ikke har den feiteste lommeboka så kan du jo lage di egen vannkjøling Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kompis av meg kjøpte dette kortet (PCIe), men han kjøpte HK med AGP slot, så når jeg kjøper meg ny PC nå så blir det dette kortet.Men er det noe forskjell på "GOLDEN SAMPLE, GOES LIKE HELL"? regner med det når det er dyrere osv.. Edit: Leif was here Gainward 6600GT ( Vanlig 500@1000) Gainward 6600GT ( Golden Sample 540@1050) Gainward 6600GT ( Golden Sample Goes Like Hell 540@1200) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kjekt å vite gleder meg noe sykt til ny PC Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ulyden kom fra vifta.... Jævla dritt!!! Angrer på at jeg kjøpte dette kortet. Blir returnert så fort som F :!: Skulle ikkje forundre emg. Hahaha morsom du....... Nei det var du det.... Lenke til kommentar
eirikjen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Sorry at jeg bringer opp en så pass gammel post, men har kjøpt samme kortet, og har samme problem med at vifta bråker.. Hvordan har dere som hadde dette problemet løst det? Ny vifte? Vannkjøling? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Ser du har tatt mitt gammle innlegg frem fra glemselen Fikk dengang byttet kortet i et asus 6600gt. Ser at det finnes vifter fra arctic cooler å få tak i til disse kortene men jeg tror at de kun er beregnet for pci-express (står iallefall nevnt pci-express i varebeskrivelsen) http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=149288 Hvis kvitt finnes ville jeg tatt kontakt med butikken og reklamert, såfremst det ennå er garanti. Husker ikke hva gainward hadde av garanti men på det asuskortet jeg fikk som erstatning var det 3 år fabrikk garanti. Endret 21. desember 2005 av poffer Lenke til kommentar
eirikjen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ser du har tatt mitt gammle innlegg frem fra glemselen Fikk dengang byttet kortet i et asus 6600gt. Ser at det finnes vifter fra arctic cooler å få tak i til disse kortene men jeg tror at de kun er beregnet for pci-express (står iallefall nevnt pci-express i varebeskrivelsen) http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=149288 Hvis kvitt finnes ville jeg tatt kontakt med butikken og reklamert, såfremst det ennå er garanti. Husker ikke hva gainward hadde av garanti men på det asuskortet jeg fikk som erstatning var det 3 år fabrikk garanti. 5321422[/snapback] Har funnet ut at jeg skal kjøpe den der vifta ja.. Sikkert bedre det enn å skifte til et annet kort. Har ikke fått testet kortet så mye, men virker som det er ganske bra Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg synes heller ikke at 6600GT kortet bråker så mye, men bruker vannkjøling da Har AC silencer på et 9800Pro kort og er godt fornøyd med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå