Pepsi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvilke mobiler på dagens marked har god telefonliste. Ønsker en mobil der jeg kan lagre minst tre nr. på hver kontakt + adresse, mail og diverse. Finnes det noe på dagens marked?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg ville da trodd at dette var standard, men kanskje jeg har for høye forventninger. Vet ihvertfall at min 7610 har altfor mange slike felt (det er vel bra), og at det er felter for omtrent alt. Vil tro at alle andre S60-mobiler også har det, samt UIQ-modellene. Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er vel Siemens de beste? (unntatt series 60) Har i allefall disse feltene på S65/CX65 etc: Etternavn Fornavn Nummer Nummer (jobb) Nummer (Mobil) Fax Fax 2 (kun S65) E-mail E-mail 2 (kun S65) URL Nickname Wireless Village ID ICQ-nummer AIM brukernavn Gruppe (familie, venner etc) Firma Gate Postnummer Sted Land Bilde Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sony Ericsson også, men ikke Samsung D500! Der fikk jeg en helvetes lang telefonliste, det var frustrerende... Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vet ikke om Siemens er de beste, Qtek sine modeller har også felt i massevis, nå gidder ikke jeg å telle, men det så rimelig likt ut Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Alle SE telefonene jeg har hatt, har slik telefon liste ( T68i, T610, Z600). Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Slurt-is: T610/T630 er kjent for svært manglende telefonlister da F.eks har de ikke felt for adresse engang... Lenke til kommentar
Werable Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Liker faktisk ikke telefonlista til N6630... Er jo bare "listevisning" av kontaktene! Synes det er best når navn og nummer kommer opp samtidig slik som det gjør på Nokia sine tlf. med series-40. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Slurt-is: T610/T630 er kjent for svært manglende telefonlister da F.eks har de ikke felt for adresse engang... Helt enig....har hatt T610 og det som skuffet mest var nettopp den dårlige telefonlista... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 SE Pxx0 har veldig god telefonliste De har: Fornavn etternavn Tittel Stiling Telefon arbeil Telefon Privat Mobil privat Mobil arbeid E-post arbeil E-Post privat Personsøker Faks arbeid Faks privat Web Firma adresse poststed region postnummer Land Privatadresse Poststed Region Postnummer Land I tilleg kan du legge inn egen ringelyd, den ser forskjell på mobil og vanlg telefonnummer, du kan legge inn notater, bilde og taleopptak Slå den! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fornavn Etternavn Stiling Telefon arbeid Telefon privat Mobil privat Mobil arbeid E-post arbeil E-Post privat Personsøker Fax arbeid Fax privat Nett side Firma Adresse Poststed Region Postnummer Land Bilde Lyd tale memo egen ringetone Mobil (merke, type) Annen info dette har fattern sin Benq P31 han kjøpte den i norge, men husker ikke hvor Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 P800 sin telefonbok er vel av de beste Der kan du lagre alt som står i listene ovenfor + personlige notater og greier Dessuten skal visst 6260s også være av de beste Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 S700i's telefonliste: Navn Mobil Privat Jobb Faks Annet E-Post Web-Adresse Bilde Ringetone Tittel Firma Gate By Stat Postnummer Land Informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå