stian123 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann! Har endelig laget heeelt eget design! Meninga var å lage det med litt barnslig preg, men tror kanskje jeg kunne brukt litt andre farger.. Hva synes dere? Veldig enkelt design for jeg er ikke bedre... Kunne godt trengt litt inspirasjon til andre muligheter av den enkle sort stianweb.net TAKKER FOR ALLE SVAR! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Horisonta scroll i 1024x768 Hvor er menyen? Vanskelig å lese hva som står på de eksterne linkene til venstre Grusom kode - anbefaler at du lærer deg HTML og CSS Den bugger litt i Firefox, tror jeg De figurene i headeren hadde veldig dårlig kvalitet Lenke til kommentar
phanti Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sida vises feil i Opera Utydelige linker på venstresiden. Skulle hatt en hover der. Ellers tror jeg det kan bli en grei side, dersom du får litt mer greie på CSS. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kanskje finne farger som passer til hverandre. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kanskje finne farger som passer til hverandre. Det er vel kanskje det viktigste her. Oransje og blått er faktisk det samme som svart og kvitt, ihverfall etter fargesirkelen tror jeg. Og det er kun på AAFK det funker greit. Formen på siden var også litt merkelig. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kanskje finne farger som passer til hverandre. Colormixers hjelper deg Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du kunne kanskje droppet margene (det er blått på kantene, oppe og til venstre) Skriv inn: topmargin="0" leftmargin="0" i body taggen. så får du slutt på problemet. Og det oransje slutter veldig brått vis man bruker 1280x1024 oppløsning. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det eneste jeg syns var bra med den siden var de syke tumling skillsene de guttene hadde. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Uff. - TEH crappy kode. Helt ekstremt. Kikk på lenke-sticky'en og les! - Siden ser litt rar ut i Opera. - Stusselig og tomt. - GRUSOM fargecombo, og du har brukt lite attraktive fonter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå