Exeter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) LAN folk på kornet.. http://lotl.cc/humor/lanpeople.xs Endret 1. februar 2005 av Exeter Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har du sitt på LAN linken? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) 1 Endret 1. februar 2005 av Exeter Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har du sitt på LAN linken? Fungerte fint den. Uansett: :!: Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Virkelig beskrivende Vi er en gjeng på 7-8 stykk som stadig laner, sist i helga. Kjenner hver og en igjen.. Hvis du leser dette Mats, så er di forskjellige personene slik: The Invisible Man - Erik (vi måtte sende cs som ei zip fil over msn i helga) Mats er vel også invisible på nettverket Red-Beard and Peg-Leg - Jeg og Anders som overfører filmer fra Erlend The Re-Installer - Anders aka format: c anders.. ingen tvil The Audiophile - Erlend me satanmusikken Mr. Time-zone - Kim Andre; satt med bota natt til søndag da de fleste lå å sov Mister Angry - Vidar spesielt. Men det er flere som klikker i CS Senator Cinema - Marius (satt å så hele Bad Boys lørdagen) AWPenis licker - Melby Mr. Small Bladder - fan ka du pessa på lan Mats! Mr. N00b! - Stakkars Erik, klarte nesten ikke å få med sæ pc'en på lanet. The Mighty Stephen Hawking - Trur æ å du kjenn oss igjen her Mats... The Exot - Erlend med Diablo 2 osv.. og Marius The Strategy buff - Erlend igjen The Finally Got A Girlfriend - Ingen spesielle.. men kanskje heller jentan som kommer... Mistar PEEPERS - Melby The Chef - Anders (pappa gav han kallenavnet "kokken" under lanet hos meg Loler - Hele gjengen eller? The CPL God: Jævla nerd Mats Svært intern humor.. Nevnte kanskje meg selv litt for få ganger.. ka du syns Mats? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Haha, genial og så sant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 :!: Alt stemte/stemmer Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 # The Re-Installer: (...) Characteristics: Spends most of the night watching progress meters and installing everything else on top. Under no circumstances will he possess a valid product key for his particular version of Windows. Høres altfor ofte ut som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå