3000 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hei! e det noen som vet åssen eg kan surfe gratis med wap med min siemens s65? vet ikke åssen eg skal få det til eller om det går i det heletatt Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gratis WAP funker hverken på S65 eller noen annen mobil. Ikke tro på alt du leser Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gratis WAP funker hverken på S65 eller noen annen mobil.Ikke tro på alt du leser Hmm, kan du overbevise meg om det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Trolig ikke. Har blitt forklart tidligere at dette ikke funker, men enkelte lar seg aldri overbevise og tror jo fortsatt på det... Husker jeg hadde et Telenor PAYG SIM som ikke trakk meg for SMS på 2 år. Men det betydde ikke at det funket for andre for det... Alltid noen som slipper unna, grunnet feiler i SIM, wap gateway, billing-metoder eller andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå