preben_dyb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei har følgende problem: -har laptop som jeg bruker to forskjellige steder med to forskjellige ISP'er. -jeg bruker både IE og Opera -en stedet går alt fint, men den andre plassen er det kun Opera som fungerer, her fungerer verken IE eller MSN messenger.. jeg bruker adsl.no (mimer) og Telenor internett.. Får bare opp følgende feilmelding: The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: Click the Refresh button, or try again later. Open the Web site home page, and then look for links to the information you want. If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. Verify that the Internet access policy on your network allows you to view this this page. If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the Web site home page. HTTP 502 Proxy Error - The ISA Server denies the specified Uniform Resource Locator (URL). (12202) Internet Security and Acceleration Server -------------------------------------------------------------------------------- Technical Information (for support personnel) Background: The gateway could not retrieve the requested page. ISA Server: proxy.mimer.no Via: Time: 01.02.2005 08:42:02 GMT ekstremt plagsomt!.. er det noen som har et råd? reboot X antall ganger bruker å fungere av og til.... æsja Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ser at du ikke har fått noe svar her ennå, så selv om jeg kan svært lite om nettverk kan jeg nå prøve å hjelpe litt og om ikke annet "bumpe" tråden frem på forsiden igjen. Utifra feilmeldingen ser det ut til at maskinen er satt opp til å bruke proxy når du bruker mime, når du bruker vanlig telenor oppkobling(Ppoe?) bruker iallefall jeg ikke proxy. mao. slå på proxy når du bruker mime, slå av når du bruker telenor(hjemme?) I internet explorer fins det en innstilling under tools, internet options der du kan huke av for bruk/ikke bruk av proxy.. kanskje det hjelper? Jeg mener MSN importerer internet innstillingene derifra. Som sagt, om ikke annet en liten bump så andre kanskje kan komme med mer hjelp. Lenke til kommentar
preben_dyb Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 tusen takk.... nå funket det............ Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jøss.. Godt at jeg kunne bidra med noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå