FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men spill-pingen er fortsatt Det gjelder vel bare hvis du er liksomproff i CS og trenger under 30 i ping for å treffe noe... Det er jo andre leverandører som reklamerer med bra ping. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) ganske fin pris på den 900/256 linja. godt at noen oppgraderer linjene sine. skulle bare ønske at Tiscali ville finne på det samme. Epz. edit: los del trykkleif Endret 1. februar 2005 av EpziloN Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men spill-pingen er fortsatt Hvilket abonnement har du, hvilke servere får du kjip ping på og hvor holder disse til... Jeg spiller Mohaa og får 15-30 i ping på norske servere. Selv med 3000 linje som jeg har så får man kjip ping på utenlandske servere til tider. Kommer ann på hvor mange hopp som blir foretatt mellom deg og server... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men spill-pingen er fortsatt Hvilket abonnement har du, hvilke servere får du kjip ping på og hvor holder disse til... Jeg spiller Mohaa og får 15-30 i ping på norske servere. Selv med 3000 linje som jeg har så får man kjip ping på utenlandske servere til tider. Kommer ann på hvor mange hopp som blir foretatt mellom deg og server... Jeg har selv hatt jevnt 11 i ping mot en norsk battlefield 1942-server. Synes dette er udelt positivt, jeg, også helt gratis! Dette ville en viss McDuck likt Lenke til kommentar
klb Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Genialt, satt å tenkte på akuratt dette i går kveld. "Hmm, nå trenger jeg litt mer linje, skulle ønske de oppgraderte igjen snart." Så har de gjort det når jeg våkner opp :!: Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men spill-pingen er fortsatt Selv pleier jeg å sitte å spille RTCW (Marketgarden ). Serveren har oftest 40 spillere, og ligger i England. Pleier å ligge på rundt 40-50 i ping, og er fornøyd med det. Har aldri spillt på norske servere, så jeg vet ikke. Men 50 i ping til england, på kveldstid er jo ikke så dårlig. Og jeg klarer å skyte folk med 50 i ping Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 synes det er dårlig av ngt at vi med ADSL Surf 2048 (2048/256 Kbps) fra kr 528,- pr mnd ikke kan få det, bare pga serveren eller sentralen sikkert..så sykt irriterendes, beste linja vi kan få her..irriterer meg sykt Lenke til kommentar
hainz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vel, jeg synes at mange leverandører har allerede begynt å dra ifra jeg. Du må jo betale på nextgentel for å få normal kundeservice: NextGenTel Club. herregud, rimelig teit. jeg betaler nå 498 pr måned 2 års binding charlie 1850/512 + 19kr fakturagebyr, hvis jeg også skulle hatt normal kundeservice ville det ha kostet 49kr pr måned mer, for ikke snakke om fast ip avgiften.. sukk Når canal digital gir en 2mbit (eller litt mer) shdsl linje for 448kr pr måned med 5 faste iper... ja da ser ikke NGT ut så bra allikevel mener nå jeg, tenker at jeg bytter snart ut når min bindingstid løper ut ja... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ja da ser ikke NGT ut så bra allikevel mener nå jeg, tenker at jeg bytter snart ut når min bindingstid løper ut ja... Det går ikke utover deg hvis du bryter bindingstiden... Du må bare betale mellomlegget for de månedene du har hatt det. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er nettopp meg det går utover, betale 600 eller endel mer? særlig,, ikke med min økonomi, er jo nettopp på leting etter noe som er billigere. Dermed er det dårlig start å bryte bindingstiden.. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 F*** Echo da..ikkeno på den da""" blir så iritert!!! skulle vert 9000/2000 på den eller mer! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 herregud så mange fjortisser her da? Så mye negativt man klarer å presse ut av denne nyheten, som er positiv tvers igjennom. At NGT oppgraderer hastigheten er jo bare positivt, forbanna utakknemmelige idioter Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ikke når de ikke oppgraderer andre dårlige linjer de har.. som min f.eks Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 WUHOOOOOO!:!: :!: NextGenTel, jeg digger dere enda mer nå! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fra Delta 2400 til Delta 2600 er ikke å takke nei til det Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har Delta 2400 men har ikke blitt oppgradert nei Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 NGT har alltid vært foran med tanke på ADSL. Jeg betaler 2500,- mnd for 10mbit full dup. Også får jeg med en hybel på kjøpet! Kjekt. Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Mata oppgraderig, men er det som vet om BBB er tilgjenglig i bergen sentrum? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 F*** Echo da..ikkeno på den da""" blir så iritert!!! skulle vert 9000/2000 på den eller mer! hvis ikke jeg tar feil er vel 8mbit max av det de klarer å presse ut av en adsl forbindelse med den teknologien som brukes i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå