Malvado Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ikke så veldig stor økning fra 1750 til 1850, men greit nok i mitt tilfelle siden jeg kun betaler 398,- for den linja Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Når skal NGT utføre denne oppgraderingen (dato), eller har di gjort det allerede? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)... Lenke til kommentar
helgis Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen er heldige. Tenkte å bestille adsl hos de, men får bare surf linjene. Og det var ikke noen forandringer på de linjene. Kjedelige greier. Ønska meg andre hastigheter enn de som går under surf hos de.... Har tenkt på Nextgentel eller bluecom. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Men ikke all verdens økning da. 10% mer er vel knapt merkbart, også er opphastighet den samme. Men absolutt bedre enn ingenting... Husker jeg hadde Telenor AVIDI en gang i tiden og de doblet faktisk linjenen en gang til samme pris... Endret 1. februar 2005 av kilik Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tatt ifra NGT sine sider: NextGenTel er 5 år og vi feirer med å nok en gang sette opp alle hastighetene på ADSL, uten å øke prisene! Hvor er da økningen på Echo linja mi? Og hvordan skal de kunne øke den? Nei, sett da heller ned prisen litt, eller øk uploaden. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)... restartet jeg også, har fortsatt det samme som før 2112/512. Så virker ikke som de har økt her enda. (Trondheim) Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen er heldige.Tenkte å bestille adsl hos de, men får bare surf linjene. Og det var ikke noen forandringer på de linjene. Kjedelige greier. Ønska meg andre hastigheter enn de som går under surf hos de.... Har tenkt på Nextgentel eller bluecom. Jeg kunne egentlig bare få surf linje og. Eller, det var det nummersøk siden deres sa. Men når jeg ringte til de sa de noe annet. Nå sitter jeg på Delta 2400 (2600 nå) til 398,- Kjekt med student tilbud Btw, "merkelig" hvordan salgs avdelingen deres alltid tar telefonen med en gang omtrent mens man må vente en time i kø om man ringer support. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 gleder meg til å komme hjem og sjekke om linjen min er blitt oppgradert. har charlie 1700 Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg begynnte for 2.5 år siden med 750 / 386, og er nå oppe i 1450 / 386. Jeg bytter til Firstmile fordi jeg trenger høyere opphastighet, ikke ned. NGT er konge på nedhastighet og oppgraderinger, men for meg holder nok ikke det lengre. Kudos til NGT Lenke til kommentar
spiro Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)... Hvis den sentralen du sitter på er en sentral med leid utstyr av Telenor vil ikke denne økningen gjelde deg ser det ut til. Kun de kunder som er påkoblet NGT sine egne sentraler. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ikke så veldig stor økning fra 1750 til 1850, men greit nok i mitt tilfelle siden jeg kun betaler 398,- for den linja Jasså, BI student du også? Hastgihetene til NGT er greie, men de er ikke greie å ha med å gjøre. Til han som sa man ikke trenger kundesrvice: det nytter ikke å være nevenyttig når NGT har ti tusen tommeltotter som skal holde styr på fakturaene sine...de roter, jeg tør rett og slett ikke sette på autogiro når jeg har med sånne arrogante surrehuer å gjøre. Eneste jeg fikk ut av rotet deres var en gratis pizza for en person jeg IKKE(!) vervet...et lite ostebekledt plaster på såret..verre med han som måtte betale for routeren han aldri fikk.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ikke så veldig stor økning fra 1750 til 1850, men greit nok i mitt tilfelle siden jeg kun betaler 398,- for den linja Jasså, BI student du også? Hastgihetene til NGT er greie, men de er ikke greie å ha med å gjøre. Til han som sa man ikke trenger kundesrvice: det nytter ikke å være nevenyttig når NGT har ti tusen tommeltotter som skal holde styr på fakturaene sine...de roter, jeg tør rett og slett ikke sette på autogiro når jeg har med sånne arrogante surrehuer å gjøre. Eneste jeg fikk ut av rotet deres var en gratis pizza for en person jeg IKKE(!) vervet...et lite ostebekledt plaster på såret..verre med han som måtte betale for routeren han aldri fikk.. Nei, ikke det, men har fått kompensasjon for tort og svie så lenge jeg er kunde hos nextgentel (1 hastighet høyere). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)... Hvis den sentralen du sitter på er en sentral med leid utstyr av Telenor vil ikke denne økningen gjelde deg ser det ut til. Kun de kunder som er påkoblet NGT sine egne sentraler. Han er tilkoblet til en sentral med ngt utstyr, telenor tilbyr ikke de hastighetene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ah, trodde det bare var surf-folk som var koblet ghennom telenor jeg. Sorry folkens Lenke til kommentar
superreven Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skulle likt å sett andre leverandører følge NGTs linje på dette området... Da jeg hadde Tiscali i 2 år, satt jeg på sidelinjen og så at NGT øket hastigheten (men beholdt prisene), og håpet Tiscali skulle gjøre det samme... Ikke gjorde! Nå har jeg Catch, som jeg er veldig glad i , men jeg håper de følger prisutviklingen og setter opp farten, helst både opp og ned! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Konge, da laster jeg ned 450 kB/sec Men det går jo enda fortere på skolen da... hum.. blir litt bortskjemt Lenke til kommentar
iCar Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)... restartet jeg også, har fortsatt det samme som før 2112/512. Så virker ikke som de har økt her enda. (Trondheim) Samma her,har Charlie linjen show interface wan0 wan0 ADSL Physical Port Line Trained Data rate 2112 Kbps down; 512 Kbps up Line capacity 4448 Kbps down; 896 Kbps up SNR Margin 16 dB; previous 16 dB Attenuation 34.0 dB; previous 34.0 dB Prøvd å restarte men er like mye som før. Itavisen sin speedometer test. Nedlastingshastighet: 1785 kbit/s. Endret 1. februar 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå