Howard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 NextGenTel øker ned-hastigheten NextGenTel feirer sitt femårsjubileum med å gi en økning i nedlastningshastigheten på permanent basis. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Flotters, håper andre følger etter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Digg! Ngt har det forsatt! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gode greier! Det er dette som er så bra med NGT! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men øker de noen gang opplastingshastigheten! Nei! Lenke til kommentar
Richie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men øker de noen gang opplastingshastigheten! Nei! Helt enig. Synes i hvertfall echo skulle blitt oppgradert til 1 mbit ut Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Men øker de noen gang opplastingshastigheten! Nei! Nei? Det har de jo gjort ved et par anledninger... sikkert bare jeg som husker det siden jeg har vært kunde en stund heh. Men som folk flest vet så ligger jo de største begrensningene til ADSL i opphastighet. Richie: Ja, ECHO burde få 1mbit ut. edit: Tok feil... NGT har ikke oppgradert uthastigheten. Endret 1. februar 2005 av SBS Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heyhey, så bra! Men hadde ønska meg mer ut, kanskje heller mer ut enn inn. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) 1450/400kr. Skal ikke klage da Go NGT! Endret 1. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har Echo linjen og får ikke mer enn 5824/864 (har noe med sentralen og linjekvaliteten her og gjøre sier dem.Men det er vel ytterst få som har Echo som får fullt utbytte av den.Litt kjipern at dem ikke kan redusere prisen der med en hundrings eller to kanskje. Upload hastigheten kunne dem fint justert litt ekstra på synes jeg. 1mbit ut hadde ikke skadet, selv om man kanskje teoretisk ikke kan få så høy hastighet ut?? Jeg kommer til å bytte til den første leverandøren som tilbyr ADSL2+ her jeg bor i hvertfall.(utelukker Telenor) Lenke til kommentar
guezz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gledelig for NextGenTel kunder, men de har stive priser. Jeg betaler 275 for 1/0.25 (348) 1.6/0.5 koster 375 (498) 3/1 koster 475 (648) Dessuten er det ikke bindingstid, men en må ha kabeltv hos jkn (inc. i husleien min). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hva med Bravo 1300/384 som jeg har bestillt? Forblir det samme hastighet? Det sto ikke på lista. Edit: Jeg tok vist feil. Det var bravo 1200/384 jeg hadde bestillt så da er alt i orden. Endret 1. februar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Står jo bravo på den lista..går fra 1200->1450 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 *sigh* Jeg trenger ikke 3600 i DL Jeg trenger mer enn 704 i UL V Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 NGT har gode hastighet og fine priser ,men en elendig service. La meg nevne noe: Først så må man vente i 40min på at noen tar telefonen på support Siden jeg ventet så lenge så spurte jeg hvor mange kundebehandlere de hadde og han i andre enden telte seg opp til rundt 20-30. Kanskje dette sier litt om hvor mange som har problemer? Vente 40min hvis det er 20-30 kundebehandlere som jobber på spreng? Dette er DÅRLIG KUNDEBEHANDLING! Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men øker de noen gang opplastingshastigheten! Nei! Helt enig. Synes i hvertfall echo skulle blitt oppgradert til 1 mbit ut Opphastigheten er max 864kbps med ADSL og litt differensiering må de da ha mellom priskategoriene. Når ADSL2+ kommer for fullt vil nok se bedre opphastigeter. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 "Æsj", jeg hadde nettopp bestemt meg for å bytte leverandør, men nå ble jo NGT best igjen Jeg skjønner ikke at folk syter så ille over ut-hastigheten. Den er rmelig god i forhold til andre aktører, og dermed er det lite å hente rent PR-messig ovenfor andre enn oss entusiaster. Her har de uansett forspranget på de lavere hastighetsklassene. Når det gjelder kundeservice er det ikke ofte man trenger dette når man er litt nevenyttig. De gangene jeg har sjekket tilgjengeligheten har den stort sett ligget på fem minutter eller så. Jeg synes de har skjerpet seg bra der, så nå mangler bare litt mer kompetente folk inn som kundebehandlere - noen av de er veldig flinke, mens andre er komplette idioter... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Finally some justice Jeg har hatt Delta 3000 dritlenge og endelig får vi med dette abonnementet en hastighetsøkning. Fikk ikke det sist heller. Jaja, skal nok få greie hastigheter med 3600/704 Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tre ganger hurra for NGT! De extra 30k skal komme til god nytte! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Overlegent!! *kosepåNGT* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå