Gå til innhold

online harddisk? kor kan eg finne stor plass?

Fatboy

Anbefalte innlegg

Hei.

Kanskje litt på kanten av forumkategori det her,men.....

Ser etter ein "online Harddisk".. har en gang hørt om en plass som ein kunne lagre mykje på. Også filer opp mot 10 Mb... treng ikkje være webserver. skal ikkje bruke plassen for websider, berre som ein plass for å lagre felles filer med ein kamerat.. Snakkar her om ca 100 Mb ++

Nokon som veit?

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gmail konto? Fåreslår at du bruker gmail drive, da kan du bruke din gmailkonto som en online lagringsplass og den kommer opp som egen harddisk i utforsker. du kan bare laste opp filer opptil 10mb, men diverse pakkeprogrammer lar deg bestemme størrelsen på filene :) Har du ikke gmail, send meg en pm med navn og email, så ordner vi d :)

EDIT:

Det jeg også har brukt med stor hell er www.sendthisfile.com. her laster du opp til deres server, og når fila er lasta opp sendes en mail til din kamerat og han laster ned derfra :)

Man får helt kurrante hastigheter, selv med gratisløsningen deres :thumbup:

Endret av Elwiz
Lenke til kommentar
Hei.

Kanskje litt på kanten av forumkategori det her,men.....

Ser etter ein "online Harddisk".. har en gang hørt om en plass som ein kunne lagre mykje på. Også filer opp mot 10 Mb... treng ikkje være webserver. skal ikkje bruke plassen for websider, berre som ein plass for å lagre felles filer med ein kamerat.. Snakkar her om ca 100 Mb ++

Nokon som veit?

Kjetil

sjekk Godaddy - Online Folder

1000 MB $9.95 pr år

2000 MB $19.95 pr år altså ca 125 kroner pr år for 2 GB.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal han liksom gidde å betale slike summer når streamload.com gir deg 10Gb gratis?

Pertm sitt forslag er bra, så om du blir lei av å kopmprimere filer og laste disse opp i mange omganger til gmail så kan du jo gjøre et forsøk...

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han liksom gidde å betale slike summer når streamload.com gir deg 10Gb gratis?

Pertm sitt forslag er bra, så om du blir lei av å kopmprimere filer og laste disse opp i mange omganger til gmail så kan du jo gjøre et forsøk...

Det er jo ikke slike summer da!

Underkant av 200kr i året!

Lenke til kommentar

Jeg ville undersøkt hvor mye du regner med å laste ned i månden. Blir det en del så kan du lett komme til å betale der også. De må jo tjene penger på det også det er ved at du ikke får nok downloads of kjøper deg muligheten til å laste ned

Lenke til kommentar

Det er jo ikke slike summer da!

Underkant av 200kr i året!

Vel, vet du hva jeg mener med "slike summer" ?

Slike summer mener jeg jo det som er skrevet og oppgitt :)

:dribble:

Lenke til kommentar

Jo da du kan lagre 10 GB, men ikke laste ned\dele mer enn 100 MB pr mnd.

Hva er vitsen med 10 GB med filer, når du ikke kan dele mer enn 100 MB? Skal folk bruke ett år på å laste ned en GB, og da kan kun en gjøre det??

Så alt som er "gratis", er ikke alltid så veldig billig likevel. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...