StarAngel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hei... Er ny bruker her og aner ikke om emne tittel er greit. jeg har veldig lyst på en ny data til hjemmebruk... har fortiden en gammel windows 98 maskin som ikk er helt stabil. på coop prix så jeg en pc som så ganske grei ut eller er komplett.no sin pc bygger noe å satse på? det jeg skal med denne maskinen er å: word, exel, powerpoint, spill om det går ann med en rimlig data men slikt er ikke så viktig, bare det går ann å skrive og kanskje bruker noe bildeprogrammer osv hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med hva man burde sett i en slik maskin.... for i reklamene virker alle dataer så bra! om noen kunne fortelle hva jeg burde sette i en pc så klarer jeg sikkert sette sammen noe på komplett.... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Emnetittel er helt grei den Hvor mye penger har du tenkt å legge i PC'en? Skal pc'en inneholde ALT, skjerm, tastatur, mus etc? NetShop sine kampanje pc'er er ganske brukbare. Men hvis du nevner max pris så kan vi sikkert sette sammen en brukbar pc til deg Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 tenkte rundt 10.000 det var meningen med hele pakka, tastatur mus skjerm osv (det jeg har nå ser ikke ut) så på denne coop pcn, men det blir litt voldsomt... er vel ikke nødvendig med så mye? og der har du ikke med skjerm om noen kunne hjelpe så hadde det vært knall bra.... windowsen henger seg ganske ofte for tiden så vurderte faktisk å dra innom prix på vei hjem fra jobb. Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Her har du en meget god pc for 10.000. Den takler alle spill ganske så greit, men er du en hardcore gamer vil nok en LCD skjerm ikke passe deg. Men du sier at spill er ikke så viktig, så da passer denne pc'en utmerket for deg. Knall pc for 10.000 spør du meg Endret 1. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå