phnx85 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Har kjørt en 86 Ford Sierra 1.6 i snart 2 år nå og den er moden for utskifting. Skal kjøpe bil til sommeren men liker å ha god til forarbeidet. Den bør ikke være avskrekkende dyr å forsikre, fyller riktig nok 20 i Juni så det hjelper litt på. Har også mulighet til å forsikre på foreldrene mine. Max pris 120000,- Max kjørelenge 120-150K Km 4 hjulstrekk er å foretrekke, men ikke et must Helst ikke eldre enn 95 modell Bensin eller diesel, liker begge Sedan, coupe eller Stasjonsvogn (gjerne varebil-utgave) Biler jeg vurderer: Audi A4/VW Passat - Helst i kombinasjon med Stv, diesel og 4x4 Toyota MR2 (Mk2) - Denne unngår alders regelen Honda Civic - Fine biler, helst med VTI/V-tech Ford Focus - God å kjøre, lite problemer som jeg vet om BMW 320 E36 - Morsom bil å kjøre, men får fort råner/pakkis stempel VW Golf IV - God bil å kjøre Biler jeg ikke vil ha: Uansett pick-up Stor varebil Opel Eldre Ford'er (skrudd mer enn nok på min Sierra) Kom med forslag til hva jeg bør kjøpe, men begrunn svaret ditt. Trenger ikke noe "BMW R0xx0r, de er phete" svar (det var bare et eksempel, har ikke noe i mot BMW ) Kommenter gjerne med kommentarer til bilene jeg vurderer Endret 1. februar 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 dette er dødfødt og spørre om her egentlig, da folk vil komme med tips om hva de selv liker osv!! kjøp det du føler en trekning mot!! test og prøv alt du kommer over av biler du gjerne kunne sett deg selv i! ta valget selv, ikke la folk her bestemme for deg! for da ender du opp med katta i sekken Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 dette er dødfødt og spørre om her egentlig, da folk vil komme med tips om hva de selv liker osv!! kjøp det du føler en trekning mot!! test og prøv alt du kommer over av biler du gjerne kunne sett deg selv i! ta valget selv, ikke la folk her bestemme for deg! for da ender du opp med katta i sekken Det er ikke snakk om at forumet skal bestemme bil valget for meg, men vil gjerne at folk skal komme med tips til hvilke biler jeg bør ta en titt på. Eventuelt feil/mangler med biler jeg vurderer. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg ville kjøpt en Audi A3 1.6 siden jeg har hatt en sånn sjøl. Denne med 1.9TDi går meget bra også! Denne for eks: Audi A3 1.9tdi Personbil 1997, 196000 km., kr. 110.000,- Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 A3 er et godt forslagt, men den du linket til hadde kjørt for langt. Ikke over 150000 km, helst mindre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er eit par andre tråder om det samme, har du sett i dei? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=510090 Som den Mazda-elskern jeg er så vil selvfølgelig anbefale GTR. 4x4, 245hk, i org. utvendig stand, og er som regel kjørt av voksne folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå