exs Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 det er bare og hive seg opp på "hesten" igjen..... hva med og finne deg en org gti16v .. eller kansje en G60 og sette igang med et nytt prosjekt, lykke til videre uansett Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Huff, dette var ikke noe særlig ålreit. Slem lastebilsjåfør ja... Kondolerer Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ikke direkte mye som har skjedd i denne tråden gitt! har da fått kjøpt meg en ny golf da denne gangen blei det en 90 modell da.. gått 98 400km nå!! ser helt JÆVLIG ut på utsiden, men kjøpte den kun pga km-stand og fordi den hadde lite rust fargen er Royal blue Metallic (LA5U) litt bulker her og der, men det er i orden, bilen skal settes i stand igjen uansett nå så slenger inn ett par bilder og jeg! har da gjort litt med den hittil da. Nøkkelord: Felger Svart dashbord (var blått *SPYYY*) Nye stoler (fra blå til grå) Grill Frontlys Eksos (super dårlig passform, så må finne på noe lurt der gitt) jah.. det var vel alt kommer snart bremser og understell nå! må bare sparke meg sjøl i ræva først! går tregt! er vel snart så jeg hiver oppi 16v'n og. siden den starter og fungerer helt greit lixom! bildene er riktignok av en dønn møkkete bil. da jeg ikke så noen grunn til å vaske den der og da. ville blitt like møkkete igjen med en gang så Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 fin bil det der også da ? jeg lurer på en ting. hvordan får du til servo på golf 2? jeg har en golf 2 83-modell og dne er uten servo. et rent h****e når man står stille.. mye som skal til for å få fikset dette? har selv tenkt å gjøre en del med bilen når jeg får inn en slant med penger igjen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bare å ettermontere det, hadde det på en gammel gti jeg hadde, funka som fjell! Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 joda, har da fått gjort litt da om ikke annet bytta skilktene i dag, da de var _lovlig_ slitt! så da blei det nye med flagg på! har og bytta bakrute til en fra GTI/GT med spoiler! og lagt ned vindusviskeren! slenger inn noen bilder av dette! legg og merke til den supre "gigantiske" baumen jeg har slengt inni der haha Til info så skal golfen lakkes opp igjen så fort jeg har råd! er en del bulker her og der for å si det sånn! men alt blir bra etter hvert! ser litt rar ut med kun GTI-leppa på! blir så "framsenka" på en måte snart så jeg tipper 100 000km med golfen og gitt slenger inn noen bilder til jeg! Slenger og inn noen bilder av hvordan golfen ser ut pr.dags dato! jævla møkkete, skal få vaska den en dag! og få på igjen ene parklyset! Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ser jo bra ut denne må få venstre lykta di til å funke igjen så trenger den en vask men ellers veldig pen bil Skal fikse på min egen golf med tida jeg også.. Må bare skaffe meg ny jobb å få vekk litt gjeld først Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 ikke ofte jeg oppdatterer denna tråden men.. jaja. driv da med litt av hvert om dagen, for det meste så fixer jeg kaross. driver og pusser og grunner for harde livet her er panseret grunna på undersiden og ene døra er fullstendig ferdig grunna. samt at jeg har sveisa og cleana venstreskjermen for antenne hull grunner med epoxygrunning, og skal kjøpe skikkelig sparkel og füller snart! samt lakk da så blir det nok bra detta og Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 blir jo bra dette.. må man pusse ned hele bilen om man skal lakke? går det ann å vaske den jevla bra og druse på grunning for så å lakke? eller må man helt ned på metallet først ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 for å få best resultat tror jeg nok at det er best å pusse ned alt man skal lakke, så hive på grunning og alt det andre som skal til.. ? Eller så kan du jo bare rullemale med benga blir sikkert like bra det og Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 jaggu er det lenge siden jeg har fulgt med i denne tråden.. hvordan går det med bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå